Path of Exile

Nowy system zaproszeń do bety

Zmianie uległ system zapraszania osób do zamkniętych beta testów Path of Exile. Usunięty został licznik odpowiedzialny za wysyłanie zaproszeń „weteranom” a w zamian dodana została możliwość wysłania zaproszenia przez obecnych beta testerów. Oto wypowiedz Chrisa Wilsona na forum:

Dzisiaj wyłączymy veteran timer i zaczniemy rozdawać zaproszenia dla przyjaciół obecnym testerom. Pierwsza partia już została rozesłana. Losowy licznik będzie kontynuował rozdawanie zaproszeń.

Sugerujemy, aby testerzy którzy nie mają przyjaciół potrzebujących klucza, rozdawali klucze członkom społeczności.

To nie ostatnia zmiana którą wprowadzamy do systemu zaproszeń, tylko kolejny punkt planu.

Edit: nie rozdajemy na raz tysięcy zaproszeń dla przyjaciół, częstotliwość jest większa niż częstotliwość licznika weteranów. Naszym zamiarem nie jest duże przyspieszenie rozdawania kluczy- przynajmniej na razie (mamy nadzieje zwiększyć dostęp do gry aktywnej części społeczności)

Wcześniejszy system zaproszeń budził wiele kontrowersji, związanych z zapraszaniem do beta testów osób „nieaktywnych”. Obecne rozwiązanie powinno w dużym stopniu wyeliminować ten problem.

8 thoughts on “Nowy system zaproszeń do bety”

  1. Witam. Jestem fanem gier rpg/crpg. Jezęli jest jakaś szansa na klucz to bardzo proszę o spełnienie mojej prośby. Dziękuję i pozdrawiam.

  2. Widać pomysł sprzedaży gry (klucze do zamkniętej bety) twórcom się spodobał i jak na razie na próżno wyczekiwać finalnej wersji 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Frostbolt

Tworzy poruszający się powoli pocisk przebijający wrogów i zadający obrażenia od zimna.

Elemental Hit

Zwykły atak (dowolną bronią), który dodaje obrażenia od losowego żywiołu.

Shield Charge

Postać szarżuje na wroga lub we wskazane miejsce, odpychając wrogów na swojej drodze i zadając obrażenia na niewielkim obszarze przed sobą. Po osiągnięciu celu obrażenia zadawane są na większym obszarze. Im dalej dotrze postać, tym większe obrażenia zadaje i tym większa jest szansa na ogłuszenie wrogów.


Stare Gry Frozen Games