Path of Exile

Nowy system zaproszeń do bety

Zmianie uległ system zapraszania osób do zamkniętych beta testów Path of Exile. Usunięty został licznik odpowiedzialny za wysyłanie zaproszeń „weteranom” a w zamian dodana została możliwość wysłania zaproszenia przez obecnych beta testerów. Oto wypowiedz Chrisa Wilsona na forum:

Dzisiaj wyłączymy veteran timer i zaczniemy rozdawać zaproszenia dla przyjaciół obecnym testerom. Pierwsza partia już została rozesłana. Losowy licznik będzie kontynuował rozdawanie zaproszeń.

Sugerujemy, aby testerzy którzy nie mają przyjaciół potrzebujących klucza, rozdawali klucze członkom społeczności.

To nie ostatnia zmiana którą wprowadzamy do systemu zaproszeń, tylko kolejny punkt planu.

Edit: nie rozdajemy na raz tysięcy zaproszeń dla przyjaciół, częstotliwość jest większa niż częstotliwość licznika weteranów. Naszym zamiarem nie jest duże przyspieszenie rozdawania kluczy- przynajmniej na razie (mamy nadzieje zwiększyć dostęp do gry aktywnej części społeczności)

Wcześniejszy system zaproszeń budził wiele kontrowersji, związanych z zapraszaniem do beta testów osób „nieaktywnych”. Obecne rozwiązanie powinno w dużym stopniu wyeliminować ten problem.

8 thoughts on “Nowy system zaproszeń do bety”

  1. Witam. Jestem fanem gier rpg/crpg. Jezęli jest jakaś szansa na klucz to bardzo proszę o spełnienie mojej prośby. Dziękuję i pozdrawiam.

  2. Widać pomysł sprzedaży gry (klucze do zamkniętej bety) twórcom się spodobał i jak na razie na próżno wyczekiwać finalnej wersji 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Ball Lightning

Tworzy poruszający się powoli pocisk, który od czasu do czasu rani wrogów wyładowaniami elektrycznymi.

Fire Trap

Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games