Path of Exile

Open Beta w styczniu 2012?

Mike Thompson opublikował w serwisie Escapist artykuł dotyczący Path of Exile oraz rozmowy z Chisem Wilsonem, która miała miejsce podczas targów PAX. Z artykułu dowiadujemy się, iż open beta gry Path of Exile jest planowana na styczeń 2012 roku. Nieco później ma zostać wydana finalna wersja gry.

Dowiadujemy się również, że na PAX zaprezentowany został filmik ukazujący tryb PvP, który nie został jeszcze wprowadzony do Closed Bety. Oryginalną treść artykułu możecie przeczytać tutaj.

5 thoughts on “Open Beta w styczniu 2012?”

  1. kto z was wierzy ze diablo 3 wyjdzie w tym roku, obstawiam ze d3 wyjdzie w maju wiec jak poe wyjdzie w styczniu to bedzie pierwsze zreszta na d3 ja nie czekam, czekam jedynie na path of exile

  2. Diablo3 nie wyjdzie w tym roku, lecz na samym początku 2012 (Blizzard gadał że styczeń/luty) tak więc PoE ma jeszcze czas na zrobienie finalnej gry. Co prawda to prawda, D3 czy nawet taki T2 są sporym zagrożeniem dla tej gry. Wiem że na D3 czeka mnóstwo osób (w tym ja :D) dlatego ciężko będzie się wybić. Trzymajcie kciuki że wszystko będzie ok i PoE będzie jedną z lepszych gier RPG.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Blight

Nakłada na wrogów przed tobą negatywny efekt, który zadaje im stopniowo obrażenia od chaosu. Wrogowie nie będący jeszcze pod jego wpływem są także skrępowani przez pewnien czas, co spowalnia ich ruch. Podtrzymywanie czarowania pozwala na nakładanie nowych warstw stopniowych obrażeń, każdej o określonym czasie trwania.

Phase Run

Otrzymujesz efekt, który sprawia, że postać jest silniejsza, trudniejsza do wykrycia i może przechodzić przez wrogów. Użycie jakiejkolwiek umiejętności zamienia ten efekt innym, który zwiększa obrażenia w zwarciu. Zużywa ładunki furii (Frenzy Charges), żeby wydłużyć czas trwania tej umiejętności.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games