Path of Exile

Potwory

UWAGA: DZIAŁ W PRZEBUDOWIE!!!

Wraeclast jest szorstkim, bezlitosnym kontynentem, domem dla wielu menażerii morderczych stworzeń. Dzikie bestie, jęki nieumarłych, a także różne pokraki rywalizują ze sobą, aby pożreć wygnańców, którzy okresowo myją się przy brzegu. Czarne, tajemne energie szumią w całym kraju, wpływając zarówno na zmarłych jak i na tych martwych. Dzikie życie zostało nienaturalnie przekształcone w groteskowy szyk maniaków krwi. Martwi zostali obudzeni z ich wiecznego koszmaru i wstali, aby wędrować po ziemi, spragnieni świeżego mięsa. Starożytne potwory czają się w głębokich, ciemnych szczelinach i jaskiniach, szukając niczego nie spodziewającej się ofiary do skonsumowania zarówno ich ciała, a także umysłu. Wygnańcy pragnący przeżyć te niezliczone, niewolnicze monstra muszą nauczyć się walczyć oraz kiedy należy uciekać.

Najsilniejsze, najmocniejsze z tych stworzeń często tworzą aury, wzmacniające i kierujące ich sługusów jeszcze większą żądzą krwi i furii. Te Aury zmuszają wygnańców do myślenia i walczenia strategicznie. Wygnaniec może spróbować zabić sługusów najpierw albo spróbować zdjąć większe zagrożenie, które wzmacnia pomniejsze istoty. Inną taktyką jest zwabienie tych mniejszych z dala od lidera, gdzie mogą być łatwiej zamordowane. Czasami jednak, najlepszym rozwiązaniem jest całkowite uniknięcie spotkania.

ZNANE POTWORY WYSTĘPUJĄCE W AKCIE 1
Sand Spitter
Sand Spitter
Zombie
Zombie
Hillock
Hillock
Scavenger
Scavenger
Rhoa
Rhoa

Skeleton
Skeleton
Goat Man
Goat Man
Hellion
Hellion
Brutus
Brutus
Merveil
Merveil

Siren's Daughter
Siren’s
Daughter
Ghost
Ghost
Water Elemental
Water
Elemental
Shield Crab
Shield Crab

Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Vulnerability

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia fizyczne oraz obrażenia stopniowe .

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Punishment

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że każdy, kogo atakują otrzymuje tymczasowy buff zapewniający zwiększoną szybkość ataku oraz więcej obrażeń.


Stare Gry Frozen Games