Path of Exile

Potwory

UWAGA: DZIAŁ W PRZEBUDOWIE!!!

Wraeclast jest szorstkim, bezlitosnym kontynentem, domem dla wielu menażerii morderczych stworzeń. Dzikie bestie, jęki nieumarłych, a także różne pokraki rywalizują ze sobą, aby pożreć wygnańców, którzy okresowo myją się przy brzegu. Czarne, tajemne energie szumią w całym kraju, wpływając zarówno na zmarłych jak i na tych martwych. Dzikie życie zostało nienaturalnie przekształcone w groteskowy szyk maniaków krwi. Martwi zostali obudzeni z ich wiecznego koszmaru i wstali, aby wędrować po ziemi, spragnieni świeżego mięsa. Starożytne potwory czają się w głębokich, ciemnych szczelinach i jaskiniach, szukając niczego nie spodziewającej się ofiary do skonsumowania zarówno ich ciała, a także umysłu. Wygnańcy pragnący przeżyć te niezliczone, niewolnicze monstra muszą nauczyć się walczyć oraz kiedy należy uciekać.

Najsilniejsze, najmocniejsze z tych stworzeń często tworzą aury, wzmacniające i kierujące ich sługusów jeszcze większą żądzą krwi i furii. Te Aury zmuszają wygnańców do myślenia i walczenia strategicznie. Wygnaniec może spróbować zabić sługusów najpierw albo spróbować zdjąć większe zagrożenie, które wzmacnia pomniejsze istoty. Inną taktyką jest zwabienie tych mniejszych z dala od lidera, gdzie mogą być łatwiej zamordowane. Czasami jednak, najlepszym rozwiązaniem jest całkowite uniknięcie spotkania.

ZNANE POTWORY WYSTĘPUJĄCE W AKCIE 1
Sand Spitter
Sand Spitter
Zombie
Zombie
Hillock
Hillock
Scavenger
Scavenger
Rhoa
Rhoa

Skeleton
Skeleton
Goat Man
Goat Man
Hellion
Hellion
Brutus
Brutus
Merveil
Merveil

Siren's Daughter
Siren’s
Daughter
Ghost
Ghost
Water Elemental
Water
Elemental
Shield Crab
Shield Crab

Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Cold Snap

Lodowe kryształy wynurzają się z ziemi we wskazanym miejscu, zamrażając i raniąc wrogów na swoim obszarze. Zużycie ładunku mocy (Power Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie.

Whirling Blades

Postać rzuca sie w wybrane miejsca, zadając po drodze obrażenia swoją bronią. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games