Path of Exile

Beta Manifesto

Kilka dni temu pojawił się Path of Exile – Manifest Beta opisujący nadchodzące zmiany w grze. Dzisiaj dodaliśmy tłumaczenie tego dokumentu, które znajduje się w dziale Beta Manifest. Dodam jeszcze, że autorem tłumaczenia jest nasz nowy redaktor Karpiq. Jeśli nie macie ochoty na czytanie całego dokumentu, podsumowanie zmian umieszczam poniżej.

Podsumowując, możemy spodziewać się następujących zmian:

W ciągu kilku tygodni (nie oznacza to, że zmiany zostaną wprowadzone w następnym patchu) :

– poprawki w UI
– poprawiony ekran wyboru postaci
– udźwiękowione dialogi
– uzupełnienie fabuły
– kanały czatu dla każdej ligi
– test systemu podnoszenia przedmiotów
– testy lig
– drużynowe areny PvP
– ekran handlu
– możliwość sprzedawania u NPC
– drużynowy interfejs
– zmiana opisów umiejętności i gemów
– zmiana systemu uników oraz ograniczania otrzymywanych obrażeń
– system zadawania krytycznych obrażeń od czarów
– kursor

W ciągu kilku tygodni/miesięcy:

– ostatnia klasa postaci (zręczność/inteligencja)
– system mikstur i pasów
– lista ignorowanych
– lista przyjaciół
– ekran osiągnięć PvP
– ekran profilu gracza
– system porównywania przedmiotów
– nagrody za zadania

W ciągu kilku miesięcy:

– zostaną wprowadzone wszystkie questy w akcie drugim
– zoom drzewa pasywnych umiejętności
– modyfikacja drzewa pasywnych umiejętności
– system publicznych drużyn
– zmiana ikon i nazw
– przełącznik broni
– więcej rodzajów potworów
– umiejętności potworów
– unikalne przedmioty

Późna zamknięta beta/ wczesna otwarta beta:

– docelowo 100 aktywnych skilli (wprowadzane od chwili obecnej aż do otwartej bety)
– kanały czatu podzielone w/g poziomu trudności lub aktów
– world PvP
– mikrotransakcje

One thought on “Beta Manifesto”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Bear Trap

Rzuca pułapkę, która rani i unieruchamia pojedynczego wroga.

Anger

Uaktywnia aurę, która dodaje obrażenia od ognia do twoich oraz sojuszniczych ataków.


Stare Gry Frozen Games