Path of Exile

Beta Manifesto

Kilka dni temu pojawił się Path of Exile – Manifest Beta opisujący nadchodzące zmiany w grze. Dzisiaj dodaliśmy tłumaczenie tego dokumentu, które znajduje się w dziale Beta Manifest. Dodam jeszcze, że autorem tłumaczenia jest nasz nowy redaktor Karpiq. Jeśli nie macie ochoty na czytanie całego dokumentu, podsumowanie zmian umieszczam poniżej.

Podsumowując, możemy spodziewać się następujących zmian:

W ciągu kilku tygodni (nie oznacza to, że zmiany zostaną wprowadzone w następnym patchu) :

– poprawki w UI
– poprawiony ekran wyboru postaci
– udźwiękowione dialogi
– uzupełnienie fabuły
– kanały czatu dla każdej ligi
– test systemu podnoszenia przedmiotów
– testy lig
– drużynowe areny PvP
– ekran handlu
– możliwość sprzedawania u NPC
– drużynowy interfejs
– zmiana opisów umiejętności i gemów
– zmiana systemu uników oraz ograniczania otrzymywanych obrażeń
– system zadawania krytycznych obrażeń od czarów
– kursor

W ciągu kilku tygodni/miesięcy:

– ostatnia klasa postaci (zręczność/inteligencja)
– system mikstur i pasów
– lista ignorowanych
– lista przyjaciół
– ekran osiągnięć PvP
– ekran profilu gracza
– system porównywania przedmiotów
– nagrody za zadania

W ciągu kilku miesięcy:

– zostaną wprowadzone wszystkie questy w akcie drugim
– zoom drzewa pasywnych umiejętności
– modyfikacja drzewa pasywnych umiejętności
– system publicznych drużyn
– zmiana ikon i nazw
– przełącznik broni
– więcej rodzajów potworów
– umiejętności potworów
– unikalne przedmioty

Późna zamknięta beta/ wczesna otwarta beta:

– docelowo 100 aktywnych skilli (wprowadzane od chwili obecnej aż do otwartej bety)
– kanały czatu podzielone w/g poziomu trudności lub aktów
– world PvP
– mikrotransakcje

One thought on “Beta Manifesto”

Skomentuj Karpiq Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Blight

Nakłada na wrogów przed tobą negatywny efekt, który zadaje im stopniowo obrażenia od chaosu. Wrogowie nie będący jeszcze pod jego wpływem są także skrępowani przez pewnien czas, co spowalnia ich ruch. Podtrzymywanie czarowania pozwala na nakładanie nowych warstw stopniowych obrażeń, każdej o określonym czasie trwania.

Freeze Mine

Zakłada minę, która po zdetonowaniu zamraża wszystkich wrogów na obszarze działania.

Molten Strike

Zadaje celowi obrażenia fizyczne i od ognia. Przy zamachnięciu się bronią, wylatują z niej kule roztopionej magmy, które spadają na ziemię i wybuchają, raniąc wrogów na obszarze.


Stare Gry Frozen Games