Path of Exile

Więcej informacji na temat bety

Po publikacji pierwszych informacji o becie pojawiło się wiele nowych pytań. Wiele odpowiedzi pojawiło się w ostatnich dniach:

  • Początek: 7.06.2017 (dzisiaj), godz.23:00
  • Tutaj będzie można aktywować posiadany klucz, a tutaj pojawi się instalka klienta bety. Może go pobrać każdy, ale nie gwarantuje to dostępu do bety.

Co będzie:

  • Forum bety będzie dostępne publicznie.
  • Nie nałożono NDA – można stremować, wrzucać gameplaye z bety na YouTube itd.
  • Będą dostępne akty 1-7 + mapy, następnie w ciągu dwóch tygodni dodany zostanie akt ósmy. Natomiast akty 9 i 10 pojawią się dopiero po wypuszczeniu wersji 3.0.0, czyli gdzieś w połowie lipca.
  • Będzie część systemu Panteonu.
  • W trakcie bety można spodziewać się wipe’ów.
  • Spodziewajcie się zmiany balansu.
  • Zmiany w przedmiotach.
  • Nowa minimapa.

Czego nie będzie:

  • Do wersji beta nie będą publikowane patch notes.
  • Aktu 9 i 10 (pojawi się po wypuszczeniu v3.0.0).
  • Nowych unikatów (pojawią się po wypuszczeniu v3.0.0).
  • Na razie nie będzie nowych kamieni umiejętności – może pojawią się później, a może nie…
  • Początkowo nie będzie dostępny nowy system mikrotransakcji, gdyż wystąpiły problemy przy probie wdrożenia do live servera.

Inne:

  • Na razie będzie dostępny tylko 1 z 4 wariantów walki z bossem w akcie 7 (nie końcowym). Warianty te zalezą od wyborów z wcześniejszego zadania z bandytami.
  • Brakuje niektórych dialogów.
  • Balans bossów i potworów wciąż nie jest ujednolicony.
  • Niektóre efekty wizualne są tymczasowe albo są „wypełniaczami” i zostaną zamienione później.
  • Niektóre z nowych obszarów nie poosiadają zróżnicowanego układu, ale zostanie to zmienione po wydaniu dodatku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Blight

Nakłada na wrogów przed tobą negatywny efekt, który zadaje im stopniowo obrażenia od chaosu. Wrogowie nie będący jeszcze pod jego wpływem są także skrępowani przez pewnien czas, co spowalnia ich ruch. Podtrzymywanie czarowania pozwala na nakładanie nowych warstw stopniowych obrażeń, każdej o określonym czasie trwania.

Blink Arrow

Postać wypuszcza w wybrany punkt strzałę, która po wylądowaniu teleportuje do siebie postać. Na jej poprzednim miejscu pojawia się klon, używający jej łuku i kołczanu.

Infernal Blow

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od ognia. Jesli wkrótce po uderzeniu wróg umiera, wybucha on, zadając obrażenia od ogania pobliskim wrogom. Obrażenia od wybuchu nie mogą być odbite. Wymaga miecza, maczugi, laski lub nieuzbrojonej ręki.


Stare Gry Frozen Games