Path of Exile

Więcej informacji na temat bety

Po publikacji pierwszych informacji o becie pojawiło się wiele nowych pytań. Wiele odpowiedzi pojawiło się w ostatnich dniach:

  • Początek: 7.06.2017 (dzisiaj), godz.23:00
  • Tutaj będzie można aktywować posiadany klucz, a tutaj pojawi się instalka klienta bety. Może go pobrać każdy, ale nie gwarantuje to dostępu do bety.

Co będzie:

  • Forum bety będzie dostępne publicznie.
  • Nie nałożono NDA – można stremować, wrzucać gameplaye z bety na YouTube itd.
  • Będą dostępne akty 1-7 + mapy, następnie w ciągu dwóch tygodni dodany zostanie akt ósmy. Natomiast akty 9 i 10 pojawią się dopiero po wypuszczeniu wersji 3.0.0, czyli gdzieś w połowie lipca.
  • Będzie część systemu Panteonu.
  • W trakcie bety można spodziewać się wipe’ów.
  • Spodziewajcie się zmiany balansu.
  • Zmiany w przedmiotach.
  • Nowa minimapa.

Czego nie będzie:

  • Do wersji beta nie będą publikowane patch notes.
  • Aktu 9 i 10 (pojawi się po wypuszczeniu v3.0.0).
  • Nowych unikatów (pojawią się po wypuszczeniu v3.0.0).
  • Na razie nie będzie nowych kamieni umiejętności – może pojawią się później, a może nie…
  • Początkowo nie będzie dostępny nowy system mikrotransakcji, gdyż wystąpiły problemy przy probie wdrożenia do live servera.

Inne:

  • Na razie będzie dostępny tylko 1 z 4 wariantów walki z bossem w akcie 7 (nie końcowym). Warianty te zalezą od wyborów z wcześniejszego zadania z bandytami.
  • Brakuje niektórych dialogów.
  • Balans bossów i potworów wciąż nie jest ujednolicony.
  • Niektóre efekty wizualne są tymczasowe albo są „wypełniaczami” i zostaną zamienione później.
  • Niektóre z nowych obszarów nie poosiadają zróżnicowanego układu, ale zostanie to zmienione po wydaniu dodatku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Conversion Trap

Rzuca pułapkę, która sprawi, że wróg, który w nią wejdzie będzie przez jakiś czas walczyć po twojej stronie. Nie działa z unikalnymi potworami i graczami.

Mirror Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która przywołuje klon postaci w miejscu, w którym wyląduje. Klon używa łuku i kołczanu postaci.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games