Path of Exile

Path of Exile – wczesne wersje 2007-2010

Chris postanowił ujawnić 17 screenów z wczesnych wersji Path of Exile a konkretnie z okresu 2007 – 2010. Niektóre ze screenów możecie kojarzyć z trailerów gry.

Path of Exile jest tworzone już siódmy rok i przez ten czas znacznie zmienił się pod względem wizualnym. Zebraliśmy zestaw 17 starszych screenów by pokazać wam jak gra wyglądała w latach 2007 – 2010. Nie zdecydowaliśmy się, by pokazać niektóre z nich wcześniej i mamy nadzieję, że ludzie zdają sobie sprawę, że nie są to screeny z obecnej wersji gry!

Niektóre screeny można było zobaczyć wcześniej nie tylko w trailerach ale też innych materiałach promujących grę. Najstarszy screen z początku 2007 roku Chris pokazał już kiedyś na forum a screen pokazujący drzewa i mury został ujawniony w tamtym roku podczas udzielenia wywiadu dla naszego serwisu. 🙂

Screeny możecie obejrzeć poniżej:

PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early

Szczegółowe opisy do obrazków znajdziecie tutaj: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/445682

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Flame Surge

Uderza znajdujących się przed tobą wrogów płomienną strugą. Płonący wrogowie otrzymują więcej obrażeń.

Barrage

Po chwili przygotowania postać wystrzeliwuje serię pocisków za pomocą broni do walki na dystans. Ataki mają niewielki losowy rozrzut. Wymaga łuku lub różdżki.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games