Path of Exile

Path of Exile – wczesne wersje 2007-2010

Chris postanowił ujawnić 17 screenów z wczesnych wersji Path of Exile a konkretnie z okresu 2007 – 2010. Niektóre ze screenów możecie kojarzyć z trailerów gry.

Path of Exile jest tworzone już siódmy rok i przez ten czas znacznie zmienił się pod względem wizualnym. Zebraliśmy zestaw 17 starszych screenów by pokazać wam jak gra wyglądała w latach 2007 – 2010. Nie zdecydowaliśmy się, by pokazać niektóre z nich wcześniej i mamy nadzieję, że ludzie zdają sobie sprawę, że nie są to screeny z obecnej wersji gry!

Niektóre screeny można było zobaczyć wcześniej nie tylko w trailerach ale też innych materiałach promujących grę. Najstarszy screen z początku 2007 roku Chris pokazał już kiedyś na forum a screen pokazujący drzewa i mury został ujawniony w tamtym roku podczas udzielenia wywiadu dla naszego serwisu. 🙂

Screeny możecie obejrzeć poniżej:

PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early
PoE Early

Szczegółowe opisy do obrazków znajdziecie tutaj: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/445682

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Blade Flurry

Przy podtrzymywaniu niejednokrotnie uderza wrogów w kręgu przed postacią, zadając obrażenia wrogowi i na obszarze wokół niego. Im dłużej podtrzymywana jest umiejętność, tym większe od niej obrażenia. Przy zaprzestaniu podtrzymywania, wyzwala dodatkowe uderzenie za każdy etap podtrzymywania. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Molten Shell

Postać na pewnien czas okrąża się ognistymi tarczami, zwiększając swój pancerz. Jeśli w tym czasie ilość powstrzymanych przez blokowanie lub pancerz obrażeń fizycznych przekroczy wytrzymałość tarcz, wybuchną one zadając wrogom wokół obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games