Path of Exile

Patch 0.10.1

Zgodnie z zapowiedziami wypuszczona została łatka v0.10.1, która waży ponad 423MB w stosunku do wersji 0.10.0g. Patch standardowo wprowadza wiele ulepszeń i nowe elementy do gry oraz poprawia wykryte bugi. Poniżej podaję skrócony patch notes.

  • Wszystkie gemy i support gemy posiadają teraz nową grafię
  • Grafiki wielu tarcz zostały uaktualnione lub ulepszone
  • Odnowiono większość efektów dźwiękowych, użyto tonacji i głośności w ten sposób by uniknąć efektu powtarzalności.
  • Dodano nową muzykę w akcie trzecim podczas walki z bossem
  • Ulepszano wszystkie animacje postaci Duelist
  • Odnowiono dźwięki zombie
  • Ulepszono efekty krwi
  • Nieco ulepszano grafiki, efekty, środowisko i dźwięki.
  • Dodano 11 nowych engeme-map Arsenal, Arcade, Ghetto, Promenade, Temple, Colonnade, Bazaar, Crematorium, Precinct, Shipyard oraz Shrine.
  • Poprawiono balans oraz wykryte bugi w grze

Pełna listę zmian znajdziecie tutaj

EDIT
Wydana została mała łatka 0.10.1b której główną zmianą jest dodanie komendy /dnd po której użyciu przełączamy się w tryb „Nie przeszkadzać” czyli nie otrzymujemy wiadomości od innych użytkowników.

One thought on “Patch 0.10.1”

  1. siemanko,

    wiem, że kom z czapy, ale potrzebuję wiedzieć czym jest endurance, stud i np boofs czy jakoś tak :-).

    Tłumaczenia ang znam, ale za co te rzeczy odpowiadają i czy warto w to ładować 🙂

Skomentuj Luzujcie Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Flesh Offering

Pochłania zwłoki, zapewniając tymczasowo zwiększając szybkość twoich sług. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności.

Fire Trap

Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.

Rallying Cry

Postać wydaje okrzyk, który zwiększa obrażenia i regenerację many tobie i sojusznikom, jeśli wokół znajdują się jacyś wrogowie. Zwiększenie obrażeń zależy od ilości wrogów wokół. Prowokuje też wrogów, by zaatakowali postać. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games