Path of Exile

Wywiad z Brianem Weissmanem

Włoski serwis gamemag.it opublikował wywiad z Brianem Weissmanem, który jest producentem wykonawczym w ekipie GGG. Poniżej przestawię kilka kluczowych informacji, o których wspomniał Brian.

  • W ciągu ostatnich 6 lat ekipa GGG powiększyła się z kilku do 25 osób pracujących w pełnym wymiarze czasu.
  • Path of Exile zarobiło już ponad $2.5 mln.
  • Jeszcze w tym roku liczba skilli w grze ma wynosić około 200, obecnie jest ich ponad 130. W planie jest by dodawać mniej więcej jedną umiejętność tygodniowo.
  • Nieoficjalnie mówi się, że gra będzie zwierać filmiki, które będą zrobione w stylu podobnym do trailera open bety.
  • Obecnie tryb PvP jest w fazie testowej ale w przyszłości planuje się dodać wiele lig PvP.

Pełna treść wywiadu w języku angielskim znajduje się tutaj

One thought on “Wywiad z Brianem Weissmanem”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Ice Nova

Tworzy pierścień lodu rozchodzący się od postaci i wychładzający wrogów. Jeśli postać wskaże na któryś ze swoich pocisków Frostbolt, pierścień rozejdzie się od tego pocisku.

Haste

Uaktywnia aurę, która zwiększa tobie i sojusznikom szybkość poruszania się, ataku oraz rzucania zaklęć.

Ancestral Warchief

Stawia totem atakujący wrogów potężnym uderzeniem główną bronią, gdy stoisz w jego pobliżu. Bycie blisko niego powoduje, że zadajesz więcej obrażeń w zwarciu.


Stare Gry Frozen Games