Path of Exile

Wywiad z Brianem Weissmanem

Włoski serwis gamemag.it opublikował wywiad z Brianem Weissmanem, który jest producentem wykonawczym w ekipie GGG. Poniżej przestawię kilka kluczowych informacji, o których wspomniał Brian.

  • W ciągu ostatnich 6 lat ekipa GGG powiększyła się z kilku do 25 osób pracujących w pełnym wymiarze czasu.
  • Path of Exile zarobiło już ponad $2.5 mln.
  • Jeszcze w tym roku liczba skilli w grze ma wynosić około 200, obecnie jest ich ponad 130. W planie jest by dodawać mniej więcej jedną umiejętność tygodniowo.
  • Nieoficjalnie mówi się, że gra będzie zwierać filmiki, które będą zrobione w stylu podobnym do trailera open bety.
  • Obecnie tryb PvP jest w fazie testowej ale w przyszłości planuje się dodać wiele lig PvP.

Pełna treść wywiadu w języku angielskim znajduje się tutaj

One thought on “Wywiad z Brianem Weissmanem”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Summon Chaos Golem

Przyzywa golema chaosu, który zmniejsza otrzymywane przez ciebie obrażenia fizyczne. Oprócz ataków w zwarciu golem używa aury zadającej stopniowe obrażenia od chaosu, a także kaskady kolców chaosu.

Purity of Ice

Uaktywnia aurę zwiększającą odporność na zimno tobie i twoim sojusznikom.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games