Path of Exile

Kolejny weekend wyścigów

W ten weekend będzie miała miejsce seria wyścigów (race events). Od godz. 16:00 w piątek co 2 godziny będzie zaczynać się jakiś wyścig, aż do godz. 10:00 w poniedziałek.

Nagrody to efekty wizualne dla postaci przyznawane poprzez losowanie: 10 osób spośród 50 najlepszych otrzyma wybrany zestaw uzbrojenia, a 30 spośród 300 – efekt śladów stóp.
Oprócz tego, każdy może otrzymać jeden darmowy Stormcaller Mystery Box za uzyskanie poziomu 10 w dowolnym wyścigu (lub 38 w wyścigach, gdzie zaczyna się z poziomem 28). Prezent przysługuje tylko raz na konto, niezależnie od ilości postaci i wyścigów. Możliwe, że będzie przyznawany dopiero po zakończeniu weekendu, więc nie należy panikować, jeśli nie pojawi się zaraz po zdobyciu 10 poziomów.

Większość opisów eventów można znaleźć na naszej stronie.

Lista wyścigów wraz z losowymi nagrodami:

Wiele osób jest rozczarowanych tym, w jaki sposób organizowane są wyścigi. Podobno sezony mają wrócić w przyszłości – jednak nie stanie się tak, dopóki GGG nie zakończą prac nad wyścigami asynchronicznymi, co nie jest na razie najwyższym priorytetem.

2 thoughts on “Kolejny weekend wyścigów”

  1. Nikt jeszcze nie dostał. GGG dadzą znać na Twitterze jak już wszystkei zostaną rozdane. Ostatnio też to trwało 1-2 dni, a teraz mają tam pewnie niemały zamęt przez ogłoszenie wersji 3.0.0 i 5 Aktu 😉

    Tu masz ich twitter:
    https://twitter.com/pathofexile

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Fire Nova Mine

Umieszcza minę, która po aktywacji tworzy serię ognistych pierścieni. Każdy kolejny pierścień z tej samej miny zadaje większe obrażenia niż poprzedni.

Blade Flurry

Przy podtrzymywaniu niejednokrotnie uderza wrogów w kręgu przed postacią, zadając obrażenia wrogowi i na obszarze wokół niego. Im dłużej podtrzymywana jest umiejętność, tym większe od niej obrażenia. Przy zaprzestaniu podtrzymywania, wyzwala dodatkowe uderzenie za każdy etap podtrzymywania. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Vigilant Strike

Wyprowadza potężne uderzenie, otrzymując przy tym bonus Fortify, który zmniejsza otrzymywane obrażenia. Zużycie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie. Wymaga broni do walki wręcz.


Stare Gry Frozen Games