Path of Exile

Co nowego w nadchodzącym patchu 0.10.2

Zaraz po tym jak napływ graczy do Open Bety zmalał ustaliliśmy, że patche dodające nową zawartość do Path of Exile, będą wydawane co tydzień. W tych łatkach zamierzamy dodawać jedną umiejętność, przynajmniej trzy unikaty zaprojektowane przez Diamond Supporterów, nowe mikrotransakcje i inne cechy lub zawartość, które ukończyliśmy w tym tygodniu. Patch v0.10.2 jest pierwszą z tych łatek i zostanie wypuszczona w środę lub czwartek czasu nowozelandzkiego.

W patchu 0.10.2 dodany zostanie nowy skill inteligencji Incinerate – ta umiejętność sprawia, że postać wypuszcza strumień ognia. Jeśli ciągle rzucasz ten czar z tego samego miejsca, to płomienie stają się większe i bardziej szkodliwe.

Ponadto w patchu znajdą się takie zmiany jak:

  • Zmiany w drzewku pasywnych umiejętności postaci Duelist – by stała się mocniejsza. Możliwe że drzewko umiejętności niektórych postaci dotkniętych tą zmianą zostanie zresetowane.
  • Przy rozdawaniu biernych punktów umiejętności będzie wymagane potwierdzenie, by zapobiec przypadkowemu kliknięciu.
  • Istotne zmiany w nagraniu głosów.
  • Podniesiono obrażenie u przynajmniej pięciu skilli.
  • Ulepszono wygląd efektu dla kilku skilli.
  • Nowa umiejętność potwora. Węże muszą mieć więcej sposobów by cię zabić. Prawda?
  • Nowa arena PvP 3v3.
  • Zmiany w End-game mapach.
  • Naprawienie wielu bugów.

2 thoughts on “Co nowego w nadchodzącym patchu 0.10.2”

Skomentuj Przemek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Summon Lightning Golem

Przyzywa golema błyskawic, który zwiększa twoją szybkość ataku i rzucania czarów. Golem może wypuszczać zaklęte pociski, miotać we wrogów kulami energii, a także tworzyć tymczasową aurę zwiększającą obrażenia od błyskawic golema i jego sojuszników.

Barrage

Po chwili przygotowania postać wystrzeliwuje serię pocisków za pomocą broni do walki na dystans. Ataki mają niewielki losowy rozrzut. Wymaga łuku lub różdżki.

Abyssal Cry

Wydaje okrzyk, spowalniając wrogów i powodując, że wybuchają przy śmierci. Im więcej wrogów znajduje się w pobliżu, tym silniejszy efekt spowolnienia. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games