Path of Exile

Co nowego w nadchodzącym patchu 0.10.2

Zaraz po tym jak napływ graczy do Open Bety zmalał ustaliliśmy, że patche dodające nową zawartość do Path of Exile, będą wydawane co tydzień. W tych łatkach zamierzamy dodawać jedną umiejętność, przynajmniej trzy unikaty zaprojektowane przez Diamond Supporterów, nowe mikrotransakcje i inne cechy lub zawartość, które ukończyliśmy w tym tygodniu. Patch v0.10.2 jest pierwszą z tych łatek i zostanie wypuszczona w środę lub czwartek czasu nowozelandzkiego.

W patchu 0.10.2 dodany zostanie nowy skill inteligencji Incinerate – ta umiejętność sprawia, że postać wypuszcza strumień ognia. Jeśli ciągle rzucasz ten czar z tego samego miejsca, to płomienie stają się większe i bardziej szkodliwe.

Ponadto w patchu znajdą się takie zmiany jak:

  • Zmiany w drzewku pasywnych umiejętności postaci Duelist – by stała się mocniejsza. Możliwe że drzewko umiejętności niektórych postaci dotkniętych tą zmianą zostanie zresetowane.
  • Przy rozdawaniu biernych punktów umiejętności będzie wymagane potwierdzenie, by zapobiec przypadkowemu kliknięciu.
  • Istotne zmiany w nagraniu głosów.
  • Podniesiono obrażenie u przynajmniej pięciu skilli.
  • Ulepszono wygląd efektu dla kilku skilli.
  • Nowa umiejętność potwora. Węże muszą mieć więcej sposobów by cię zabić. Prawda?
  • Nowa arena PvP 3v3.
  • Zmiany w End-game mapach.
  • Naprawienie wielu bugów.

2 thoughts on “Co nowego w nadchodzącym patchu 0.10.2”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Arctic Breath

Wystrzeliwuje pocisk w postaci zamrożonej czaszki, która pozostawia za sobą na ziemi lodowy ślad. Czaszka wybucha przy zderzeniu, zamrażając ziemię i zadając obrażenia na obszarze działania.

Lightning Strike

Nasyca broń do walki wręcz energią elektryczną. Przy uderzeniach część obrażeń fizycznych zmieniana jest w obrażenia od błyskawic, a zgromadzona energia jest uwalniana w postaci pocisków. Jeśli atak wręcz trafi w cel, pociski też nie mogą chybić.

Reckoning

Gdy postać wykona blok tarczą, kontratakuje na obszarze w kształcie stożka przed sobą.


Stare Gry Frozen Games