Path of Exile

Co nowego w nadchodzącym patchu 0.10.2

Zaraz po tym jak napływ graczy do Open Bety zmalał ustaliliśmy, że patche dodające nową zawartość do Path of Exile, będą wydawane co tydzień. W tych łatkach zamierzamy dodawać jedną umiejętność, przynajmniej trzy unikaty zaprojektowane przez Diamond Supporterów, nowe mikrotransakcje i inne cechy lub zawartość, które ukończyliśmy w tym tygodniu. Patch v0.10.2 jest pierwszą z tych łatek i zostanie wypuszczona w środę lub czwartek czasu nowozelandzkiego.

W patchu 0.10.2 dodany zostanie nowy skill inteligencji Incinerate – ta umiejętność sprawia, że postać wypuszcza strumień ognia. Jeśli ciągle rzucasz ten czar z tego samego miejsca, to płomienie stają się większe i bardziej szkodliwe.

Ponadto w patchu znajdą się takie zmiany jak:

  • Zmiany w drzewku pasywnych umiejętności postaci Duelist – by stała się mocniejsza. Możliwe że drzewko umiejętności niektórych postaci dotkniętych tą zmianą zostanie zresetowane.
  • Przy rozdawaniu biernych punktów umiejętności będzie wymagane potwierdzenie, by zapobiec przypadkowemu kliknięciu.
  • Istotne zmiany w nagraniu głosów.
  • Podniesiono obrażenie u przynajmniej pięciu skilli.
  • Ulepszono wygląd efektu dla kilku skilli.
  • Nowa umiejętność potwora. Węże muszą mieć więcej sposobów by cię zabić. Prawda?
  • Nowa arena PvP 3v3.
  • Zmiany w End-game mapach.
  • Naprawienie wielu bugów.

2 thoughts on “Co nowego w nadchodzącym patchu 0.10.2”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Clarity

Uaktywnia aurę, która zapewnia regenerację many tobie i twoim sojusznikom.

Arctic Armour

Tworzy lodowa barierę wychładzającą przeciwników, którzy cię trafią. Przy poruszaniu się zostawiasz za sobą zamarznięta ziemię, a ponadto otrzymujesz mniej obrażeń fizycznych i od ognia, gdy pozostajesz w tym samym miejscu.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games