Path of Exile

Więcej informacji na temat bety

Po publikacji pierwszych informacji o becie pojawiło się wiele nowych pytań. Wiele odpowiedzi pojawiło się w ostatnich dniach:

  • Początek: 7.06.2017 (dzisiaj), godz.23:00
  • Tutaj będzie można aktywować posiadany klucz, a tutaj pojawi się instalka klienta bety. Może go pobrać każdy, ale nie gwarantuje to dostępu do bety.

Co będzie:

  • Forum bety będzie dostępne publicznie.
  • Nie nałożono NDA – można stremować, wrzucać gameplaye z bety na YouTube itd.
  • Będą dostępne akty 1-7 + mapy, następnie w ciągu dwóch tygodni dodany zostanie akt ósmy. Natomiast akty 9 i 10 pojawią się dopiero po wypuszczeniu wersji 3.0.0, czyli gdzieś w połowie lipca.
  • Będzie część systemu Panteonu.
  • W trakcie bety można spodziewać się wipe’ów.
  • Spodziewajcie się zmiany balansu.
  • Zmiany w przedmiotach.
  • Nowa minimapa.

Czego nie będzie:

  • Do wersji beta nie będą publikowane patch notes.
  • Aktu 9 i 10 (pojawi się po wypuszczeniu v3.0.0).
  • Nowych unikatów (pojawią się po wypuszczeniu v3.0.0).
  • Na razie nie będzie nowych kamieni umiejętności – może pojawią się później, a może nie…
  • Początkowo nie będzie dostępny nowy system mikrotransakcji, gdyż wystąpiły problemy przy probie wdrożenia do live servera.

Inne:

  • Na razie będzie dostępny tylko 1 z 4 wariantów walki z bossem w akcie 7 (nie końcowym). Warianty te zalezą od wyborów z wcześniejszego zadania z bandytami.
  • Brakuje niektórych dialogów.
  • Balans bossów i potworów wciąż nie jest ujednolicony.
  • Niektóre efekty wizualne są tymczasowe albo są „wypełniaczami” i zostaną zamienione później.
  • Niektóre z nowych obszarów nie poosiadają zróżnicowanego układu, ale zostanie to zmienione po wydaniu dodatku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Fireball

Tworzy kulę ognia, która po dotarciu do celu wybucha i rani pobliskich wrogów.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Searing Bond

Stawia totem wyczarowujący ognisty promień, który łączy go z tobą i każdym innym totemem pod twoją kontrolą. Wrogowie, których dotknie promień, a także ci przy jego końcach, otrzymują obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games