Path of Exile

Zapowiedź zmiany drzewka umiejętności pasywnych

Na oficjalnej stronie gry został zamieszczony link do filmu prezentującego zmiany w drzewie umiejętności pasywnych, które to zostaną zaimplementowane w nadchodzącym patch’u 0.9.11. Poniżej zamieszczam link do tego filmiku, a w dalszej części postaram się krótko opowiedzieć o tym.

Po obejrzeniu filmiku i komentarzach deweleperów można zauważyć, że głównymi zamierzeniami było ułatwienie rozeznania dla początkujących graczy oraz zbalansowanie istniejących build’ów postaci. Do najbardziej widocznych zmian należy uproszczenie startowych lokacji (mniejszy wybór na samym początku rozwoju), klaryfikacja dróg rozwoju (łatwo można zauważyć podstawowe zalecane build’y i drogi do ich osiągnięcia), a także mocne wyspecjalizowanie poszczególnych części drzewa (startowe lokacje zawierają charakterystyczne umiejętności dla danych klas, środkowa część zawiera ogólne umiejętności przydatne dla większości kombinacji, a najbardziej zewnętrzna część drzewa zawiera umiejętności przeznaczone dla specyficznych build’ów).

Zmiany zostały przyjęte chłodno przez dotychczasowych graczy. Głównymi kontrargumentami padającymi przeciwko nowemu design’owi drzewa jest zbyt daleko posunięte uproszczenie, a także utrudnienie w stosowaniu najbardziej egzotycznych build’ów (takich jak np. Duelist Caster). Deweloperzy proszą o hamowanie wstępnych emocji i zaczekanie z ocenami do wyjścia patch’a. Obiecują także otwarcie na sugestie graczy dotyczące ciągłego ulepszania drzewa, a także chęć wspierania najciekawszych build’ów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Vulnerability

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia fizyczne oraz obrażenia stopniowe .

Lacerate

Wykonuje dwa cięcia wyzwalające fale siłowe, które zadają obrażenia trafionym wrogom. Wrogowie znajdujący się pośrodku tych cięć otrzymują obrażenia od obu. Przy posługiwaniu się dwiema broniami najpierw uderza bronią w prawej ręce, a następnie tą w lewej. Wymaga topora lub miecza.

Reckoning

Gdy postać wykona blok tarczą, kontratakuje na obszarze w kształcie stożka przed sobą.


Stare Gry Frozen Games