Path of Exile

Zapowiedź zmiany drzewka umiejętności pasywnych

Na oficjalnej stronie gry został zamieszczony link do filmu prezentującego zmiany w drzewie umiejętności pasywnych, które to zostaną zaimplementowane w nadchodzącym patch’u 0.9.11. Poniżej zamieszczam link do tego filmiku, a w dalszej części postaram się krótko opowiedzieć o tym.

Po obejrzeniu filmiku i komentarzach deweleperów można zauważyć, że głównymi zamierzeniami było ułatwienie rozeznania dla początkujących graczy oraz zbalansowanie istniejących build’ów postaci. Do najbardziej widocznych zmian należy uproszczenie startowych lokacji (mniejszy wybór na samym początku rozwoju), klaryfikacja dróg rozwoju (łatwo można zauważyć podstawowe zalecane build’y i drogi do ich osiągnięcia), a także mocne wyspecjalizowanie poszczególnych części drzewa (startowe lokacje zawierają charakterystyczne umiejętności dla danych klas, środkowa część zawiera ogólne umiejętności przydatne dla większości kombinacji, a najbardziej zewnętrzna część drzewa zawiera umiejętności przeznaczone dla specyficznych build’ów).

Zmiany zostały przyjęte chłodno przez dotychczasowych graczy. Głównymi kontrargumentami padającymi przeciwko nowemu design’owi drzewa jest zbyt daleko posunięte uproszczenie, a także utrudnienie w stosowaniu najbardziej egzotycznych build’ów (takich jak np. Duelist Caster). Deweloperzy proszą o hamowanie wstępnych emocji i zaczekanie z ocenami do wyjścia patch’a. Obiecują także otwarcie na sugestie graczy dotyczące ciągłego ulepszania drzewa, a także chęć wspierania najciekawszych build’ów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Freeze Mine

Zakłada minę, która po zdetonowaniu zamraża wszystkich wrogów na obszarze działania.

Infernal Blow

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od ognia. Jesli wkrótce po uderzeniu wróg umiera, wybucha on, zadając obrażenia od ogania pobliskim wrogom. Obrażenia od wybuchu nie mogą być odbite. Wymaga miecza, maczugi, laski lub nieuzbrojonej ręki.


Stare Gry Frozen Games