Path of Exile

Zapowiedź balansowania przedmiotów klasy Unique + nowe grafiki

Jeden z członków ekipy GGGErik – zapowiedział dzisiaj, że jednym z zadań stawianych sobie przez GGG, jest poprawienie balansu przedmiotów klasy Unique przed przejściem do fazy Open Beta gry. W głównym temacie dotyczącym przedmiotów tej klasy, znajdującym się na oficjalnym forum gry, przedstawił on swoje przemyślenia i propozycje dotyczące potrzebnych zmian i zaapelował do Beta Testerów o wsparcie i wskazywanie własnych uwag i sugestii.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/12056/page/174#p690988

***

Dzisiaj mija trzeci dzień tygodnia z Path of Exile w serwisie opublikowano wywiad z Chrisem Wilsonem oraz dodatkowe grafiki z gry, które prezentujemy poniżej.

Slums
Path of Exile – Slums

Solaris
Path of Exile – Świątynia Solaris

Cały wywiad w języku angielskim znajdziecie tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Lightning Tendrils

Uwalnia z twoich rąk cztery następujące po sobie błyskawice zadające znajdującym się przed tobą wrogom obrażenia na obszarze w kształcie stożka.

Detonate Dead

Wysadza nienaruszone ciało, zadając pobliskim wrogom obrażenia od ognia.

Devouring Totem

Stawia totem pochłaniający pobliskie zwłoki. Jeśli jesteś zraniony, totem zniszczy zwłoki, by odzyskać ci pewną ilość życia i many.


Stare Gry Frozen Games