Path of Exile

Zapowiedź balansowania przedmiotów klasy Unique + nowe grafiki

Jeden z członków ekipy GGGErik – zapowiedział dzisiaj, że jednym z zadań stawianych sobie przez GGG, jest poprawienie balansu przedmiotów klasy Unique przed przejściem do fazy Open Beta gry. W głównym temacie dotyczącym przedmiotów tej klasy, znajdującym się na oficjalnym forum gry, przedstawił on swoje przemyślenia i propozycje dotyczące potrzebnych zmian i zaapelował do Beta Testerów o wsparcie i wskazywanie własnych uwag i sugestii.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/12056/page/174#p690988

***

Dzisiaj mija trzeci dzień tygodnia z Path of Exile w serwisie opublikowano wywiad z Chrisem Wilsonem oraz dodatkowe grafiki z gry, które prezentujemy poniżej.

Slums
Path of Exile – Slums

Solaris
Path of Exile – Świątynia Solaris

Cały wywiad w języku angielskim znajdziecie tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Conversion Trap

Rzuca pułapkę, która sprawi, że wróg, który w nią wejdzie będzie przez jakiś czas walczyć po twojej stronie. Nie działa z unikalnymi potworami i graczami.

Blast Rain

Wystrzeliwuje strzałę rozszczepiającą się w powietrzu na wiele pocisków, które następnie lądują na ziemi, wywołując salwę eksplozji. Wybuchy zawsze pokrywają się na danym obszarze.

Devouring Totem

Stawia totem pochłaniający pobliskie zwłoki. Jeśli jesteś zraniony, totem zniszczy zwłoki, by odzyskać ci pewną ilość życia i many.


Stare Gry Frozen Games