Path of Exile

Potwory w akcie 3

We wcześniejszym newsie informowaliśmy was o tygodniu z Path of Exile w serwisie IncGamers.com podczas którego będą ujawniane pewne informacje związane z PoE. Dzisiaj opublikowano kolejne informacje dotyczące trzeciego aktu. Tym razem zaprezentowano potwory a konkretnie dwie grupy przeciwników Ebony Legion oraz Ribbons

The Ebony Legion

Ebony Legion przybył z Oriath i zajął most na rzece łączący obie strony miasta Sarn. Ich garnizon znajdujący się na zachodniej stronie skierował swych żołnierzy przez most do Battlefront na wschodzie.

Ebony Legion
Ebony Legion

Mimo iż Świątynia Solaris nie jest ich jedynym celem, to spory oddziałał przeznaczono do przełamania jej progów. Genrał Gravicius wysyła coraz więcej oddziałów do walki z napływającymi Ribbons.

The Ribbons

Ożywione Gobeliny zwane Ribbons są reliktami przeszłości, które dotrwały do dzisiaj. Chronią Świątynię Solaris i zwalczają wszystko od najmniejszej plamy brudu po najdzikszych intruzów. Przez stulecia utrzymywali to święte miejsce w pierwotnym stanie, czyszcząc i naprawiając każdą skazę pozostawioną przez czas.

Ribbons
Path od Exile – Ribbons

Nie okazują litości dla nikogo kto ośmiela się tu wkroczyć i należy do Ebony Legio lub lub wygnańca, który trafi tu przez swoją głupotę. Ribbons patroszą wszystkich intruzów z bezmyślną sprawnością, gdyż ochraniają skarby przetrzymywane w świątyni… oraz starożytną siłę, która nimi kieruje.

Źródło: IncGamers.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Rain of Arrows

Postać wypuszcza w powietrze wiele strzał, które po chwili lądują u celu.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games