Path of Exile

Potwory w akcie 3

We wcześniejszym newsie informowaliśmy was o tygodniu z Path of Exile w serwisie IncGamers.com podczas którego będą ujawniane pewne informacje związane z PoE. Dzisiaj opublikowano kolejne informacje dotyczące trzeciego aktu. Tym razem zaprezentowano potwory a konkretnie dwie grupy przeciwników Ebony Legion oraz Ribbons

The Ebony Legion

Ebony Legion przybył z Oriath i zajął most na rzece łączący obie strony miasta Sarn. Ich garnizon znajdujący się na zachodniej stronie skierował swych żołnierzy przez most do Battlefront na wschodzie.

Ebony Legion
Ebony Legion

Mimo iż Świątynia Solaris nie jest ich jedynym celem, to spory oddziałał przeznaczono do przełamania jej progów. Genrał Gravicius wysyła coraz więcej oddziałów do walki z napływającymi Ribbons.

The Ribbons

Ożywione Gobeliny zwane Ribbons są reliktami przeszłości, które dotrwały do dzisiaj. Chronią Świątynię Solaris i zwalczają wszystko od najmniejszej plamy brudu po najdzikszych intruzów. Przez stulecia utrzymywali to święte miejsce w pierwotnym stanie, czyszcząc i naprawiając każdą skazę pozostawioną przez czas.

Ribbons
Path od Exile – Ribbons

Nie okazują litości dla nikogo kto ośmiela się tu wkroczyć i należy do Ebony Legio lub lub wygnańca, który trafi tu przez swoją głupotę. Ribbons patroszą wszystkich intruzów z bezmyślną sprawnością, gdyż ochraniają skarby przetrzymywane w świątyni… oraz starożytną siłę, która nimi kieruje.

Źródło: IncGamers.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Flame Dash

Postać przenosi się w ukazane miejsce, pozostawiając za sobą ognistą ścieżkę i raniąc wrogów po drodze.

Lightning Strike

Nasyca broń do walki wręcz energią elektryczną. Przy uderzeniach część obrażeń fizycznych zmieniana jest w obrażenia od błyskawic, a zgromadzona energia jest uwalniana w postaci pocisków. Jeśli atak wręcz trafi w cel, pociski też nie mogą chybić.

Shield Charge

Postać szarżuje na wroga lub we wskazane miejsce, odpychając wrogów na swojej drodze i zadając obrażenia na niewielkim obszarze przed sobą. Po osiągnięciu celu obrażenia zadawane są na większym obszarze. Im dalej dotrze postać, tym większe obrażenia zadaje i tym większa jest szansa na ogłuszenie wrogów.


Stare Gry Frozen Games