W tym tygodniu Chris opublikował FAQ, aby rozwiać wątpliwości Xboksowych graczy dotyczących planów GGG na przyszłość. W skrócie – większość udogodnień, o które proszą gracze zostanie dodana do wersji gry na tej platformie, ale dopiero w 2018 roku, gdyż zbliżają się święta i wielu pracowników bierze urlopy (poza tym w Nowej Zelandii jest teraz lato).
- Data wydania dodatku War for the Atlas nie ejst jeszcze znana, ale możliwe, że będzie to w zakresie 18-22 grudnia.
- Czat zostanie do gry prawdopodobnie w następnym roku.
- Połączenie konta Xbox ze stroną pathofexile.com jest planowane (wtedy na stronie można zobaczyć swoje osiągnięcia postacie, 'supporter titles’, itd) ale jest to czasochłonne zadanie, więc nastąpi to również dopiero w 2018 roku.
- PvP też zostanie dodane – zarówno pojedynki, jak i Sarn Arena. Tryb czeka jedynie na poprawki interfejsu i integracje z innymi opcjami multiplayer na Xbox.
- Twórcy przekonują, że gra nie wygląda gorzej na Xbox One X, a wręcz lepiej. Gra działa z prędkością 60 klatek na sekundę i w rozdzielczości 4K. Ewentualnie będzie renderowana w 4K, a następnie poprzez downsampling zmniejszona do 1080p jeśli twój telewizor nie obsługuje 4K.
- Couch Co-op jest opcją pożądaną przez wielu graczy – twórcy chcieliby ją dodać, ale nie rozpoczęto jeszcze nad nią prac.
- Gildie zostaną dodane, ale nie ejst to najwyższy priorytet. Twórcy chcieliby też ulepszyć funkcjonalność gildii dla wersji gry.
- Wsparcie dla wyścigów i innych eventów, takich jak Turmoil i Mayhem (na PC) zostanie dodane w 2018 roku.
- Trade board, czyli tablica, gdzie można znaleźć przedmioty do kupienia, zostanie dodana do kryjówek (hideouts) w następnym roku.
- Wersja na Xbox One ma problemy z desynchronizacja pozycji gracza, ma to związek z dotychczas stosowanym rozwiązaniem (Lockstep), które nie jest kompatybilne ze sterowaniem gry za pomocą kontrolera.
Pełny tekst FAQ (w języku angielskim) znajduje się tutaj.