Path of Exile

War for the Atlas – patch notes

Dzisiaj opublikowano listę zmian i nowych rzeczy, które zostaną wprowadzone w wersji 3.1.0 w ten piątek (PC) o godz.21:00 czasu polskiego. Jutro zostaną podane informacje dotyczące drzewka umiejętności i filtra przedmiotów. Nowy rodzaj wkładki do skrzyni i supporter packi ligi Abyss zostaną ujawnione już po zaktualizowaniu gry do wersji 3.1.0.

Oto niektóre ze zmian i nowości:

  • 32 nowe mapy, w tym 2 unikatowe;
  • Nowe walki ze Starożytnym (The Elder) i jego 4 Strażnikami;
  • Z Twórcy (The Shaper) i Starożytnego (The Elder) oraz map będących pod wpływem któregoś z nich mogą wypaść rzadkie rpzedmioty ze specjalnymi właściwościami;
  • Do Aktu 9 dodano nowe zadanie: The Queen of the Sands. nagroda to punkt umiejętności, przeniesiony z zadania The Storm Blade. Za to ostatnie dostaje się teraz rzadką broń;
  • Dodano 48 unikatów;
  • Dodano 6 Kart Wróżbiarskich (Divination Cards);
  • Dodano nowe kamienie umiejętności: Unearth, Cremation, Bodyswap, Volatile Dead. Vulnerability będzie teraz dotyczyć obrażeń fizycznych, krwawienia i okaleczenia (maim), a dla obrażeń stopniowych i od chaosu stworzono umiejętność Despair. Stare kamienie Vulnerability zmienią się w Despair. Dodano też support gemy: Storm Barrier, Volley, Spell Cascade, Ancestral Call, Mirage Archer;
  • Unikaty: Malachai’s Mark, Dialla’s Malefaction, Dendrobate, Hiltless, Void Battery, Redblade Tramplers i Lightning Coil otrzymały swój własny wygląd w 3D;
  • Dodano nowy unikatowy Strongbox;
  • Dodano nowego Rogue Exile, któego ubiór został zaprojektowany przez zwycięzcę konkursu Best Dressed Exile;
  • Liga Abyss. Jest to nowy sezon, więc wszyscy zaczynają od nowa, bez starych postaci i przedmiotów;
  • Odświeżono wygląd Skrzyni z przedmiotami graczy;
  • Wciśnięcie klawisza „;” otwiera teraz panel pomocy (GGG zabrakło już literek na skróty :D). Można go zmienić w opcjach.
  • Denerwujące napisy wyskakujące z panelu pomocy można teraz zamknąć poprzez naciśnięcie prawego przycisku myszy;
  • Karty Wróżbiarskie (Divination Cards) można teraz wymieniać u Navali w Epilogu lub Kryjówce;
  • Mistrzowie wrócili na Oriath i można ich znaleźć w Epilogu;
  • Aktywowane przez ciebie aury nie pojawiają się już na pasku z buffami (pozytywnymi efektami), aurami i ładunkami. Debuffy (negatytywnymi efektami) są teraz w osobnej „linijce”;
  • Minimalna ilość klatek na sekundę w opcji Dynamic Resolution Scaling wynosi teraz 30. Można to zmienić w opcjach grafiki;
  • Zdobycie poziomu 100 zajmuje graczom coraz mniej czasu, między innymi z powodu większej ilości dostępnego doświadczenia (wysokopoziomowe mapy, itd.), dlatego do zdobycia poziomów 96-100 potrzeba teraz większej liczby punktów doświadczenia;
  • Gdy nie żyjesz, twoje sługi (minions) i ich sługi nie zadają i nie otrzymują obrażeń;
  • Dark Pact nie dostaje dodatkowego zasięgu oraz zadaje mniejsze obrażenia, gdy jest używany na twoim życiu;
  • Desecrate tworzy teraz 5 sztuk zwłok zamiast 3, ma też szybszy czas odnowienia;
  • Został zwiększony zasięg kilku umiejętności dotyczących walki w zwarciu, w tym Reave;
  • Zostały dodane i zmienione wartości liczbowe właściwości regeneracji życia na ekwipunku;
  • Z powodu rozdzielenia umiejętności Vulnerability na 2 kamienie, używanie unikatowego flakonu Witchfire Brew uaktywnia auroklątwę Despair;
  • Unikaty Lycosidae i Bisco’s Collar wypadają rzadziej;
  • The Baron dodaje twoim sługom tylko połowę twojej siły;
  • Zmieniono także następujące unikaty: Atziri’s Acuity, Doomfletch, Doomfletch’s Prism, Lion’s Roar, Queen of the Forest, Rise of the Phoenix, Omen on the Winds, The Dancing Dervish, The Pandemonius;
  • We Wraeclaście, na Oriath i mapach można spotkać nowe potwory;
  • Właściwości Bloodline: Flame Bearer, Frost Bearer i Storm Bearer uaktywniające się po śmierci potworów są teraz bardziej widoczne;
  • Zmieniono działanie mechaniki odbijania obrażeń („Reflects Physical Damage” i „Reflects Elemental Damage”). Potwory z tą właściwością będą wypuszczać w ciebie coś w rodzaju pocisku. TO zaklęcie ma czas odnowienia;
  • Podobnie zmieniono też umiejętność wrogich potworów Lightning Thorns;
  • Cały Atlas został zmieniony. Zmieniono też niektórych bossów i przebieg walk z nimi. Mapa Hallowed Ground ma teraz bazę Cemetery;
  • Do panteonu dodano Shakari, zmieniono tez niektórych bossów wymaganych do pokonania;
  • Z wersji Merciless Labiryntu usunięto enchantment dla hełmu, który dodawał pocisk do umiejętności Barrage. Można go będzie zdobyć w wersji Eternal (czwarty Labirynt) zamiast enchantu, który dodawał 2 pociski;
  • Usunięto obszar The Hedge Maze. Jego zadania przeniesiono do obszaru The Imperial Gardens;
  • Zmieniono umiejętność kluczową (keystone) Vaal Pact. Nie daje ona natychmiastowej kradzieży życia, ale podwaja szybkość i maksymalną szybkość kradzieży.
  • Pełna lista zmian znajduje się tutaj.

    PS Co stanie się z Atlasem na Standardzie?
    W skrócie – Atlas nie zostanie zresetowany. Będziecie mieć ukończoną (completed) taką samą ilość map i te same tiery, ale niekoniecznie te same mapy. Większość sekstantów powinna zostać przeniesiona, ale niektóre mogą zostać utracone z powodu właściwości blokowania atlasu (mapy znajdujące się obok siebie nie mogą dostać tej samej właściwości z dwóch różnych sekstantów).
    Po ukończeniu mapy, która wypadła przed dodatkiem 3.1.0 zostaną ukończone wszystkie wcześniejsze mapy z tego łańcuszka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Ball Lightning

Tworzy poruszający się powoli pocisk, który od czasu do czasu rani wrogów wyładowaniami elektrycznymi.

Caustic Arrow

Wypuszcza strzałę, która zadaje trafionym przeciwnikom dodatkowe obrażenia od chaosu oraz tworzy toksyczny obłok. Wrogowie otrzymują obrażenia od chaosu, gdy znajdują się w obłoku.

Molten Shell

Postać na pewnien czas okrąża się ognistymi tarczami, zwiększając swój pancerz. Jeśli w tym czasie ilość powstrzymanych przez blokowanie lub pancerz obrażeń fizycznych przekroczy wytrzymałość tarcz, wybuchną one zadając wrogom wokół obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games