Path of Exile

Usprawnienia misji Mistrzów

W aktualizacji 2.4.2 planowanej na przyszły tydzień pojawią się usprawnienia misji Mistrzów, które sprawią, że ich wykonywanie będzie przyjemniejsze. Zostaną wprowadzone następujące zmiany:

  • Najdłuższa z misji Elreona jest teraz krótsza.
  • Vorici nie daje już misji, gdzie trzeba zabić cel i pozostawić wszystkich strażników przy zyciu.
  • Cel, który trzeba pozostawić z niską ilościa życia (low life), ma teraz więcej punktów zycia.
  • W misjach Voriciego, gdzie trzeba pozostawić wrogów przy zyciu, mają oni więcej punktów życia, regenerację życia i są rzadziej atakowani przez przywołańców (minions).
  • Vorici teleportuje się do celu, gdy misja jest zakończona.
  • Tora po zakończeniu jej misji teleportuje się do oostatniego zabitego potwora lub ich kryjówki.
  • W misjach Catariny, któe nie kończą się przy niej, teleportuje się ona do miejsca zabicia lub pochłonięcia ostatniego potwora przy zakończeniu misji.
  • Potwory, które zostają zabite lub pochłonięte w misji Catariny, dają teraz doświadczenie i wypadają z nich przedmioty.
  • Nieumarli w misjach Catariny poruszają się teraz szybciej. Niektóre jej misje wymagają teraz zabicia mniejszej liczby wybuchających potworów.
  • Po zginięciu w misji Zany, pojawiasz się przy jej machinie (zamiast na początku mapy).
  • W misjach Voriciego, Catariny i Tory, w któych teleportują się po jej zakończeniu, portal do kryjówki pojawi się przy nich po otrzymaniu od nich doświadczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Flesh Offering

Pochłania zwłoki, zapewniając tymczasowo zwiększając szybkość twoich sług. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności.

Ice Shot

Wypuszcza strzałę, która przy trafieniu celu zmienia część obrażeń fizycznych w obrażenia od zimna, a także tworzy za celem niewielki stożkowaty obszar i zadaje obrażenia od zimna znajdującym się w nim wrogom. Ziemia pod celem pokrywa się lodem.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games