Path of Exile

Usprawnienia misji Mistrzów

W aktualizacji 2.4.2 planowanej na przyszły tydzień pojawią się usprawnienia misji Mistrzów, które sprawią, że ich wykonywanie będzie przyjemniejsze. Zostaną wprowadzone następujące zmiany:

  • Najdłuższa z misji Elreona jest teraz krótsza.
  • Vorici nie daje już misji, gdzie trzeba zabić cel i pozostawić wszystkich strażników przy zyciu.
  • Cel, który trzeba pozostawić z niską ilościa życia (low life), ma teraz więcej punktów zycia.
  • W misjach Voriciego, gdzie trzeba pozostawić wrogów przy zyciu, mają oni więcej punktów życia, regenerację życia i są rzadziej atakowani przez przywołańców (minions).
  • Vorici teleportuje się do celu, gdy misja jest zakończona.
  • Tora po zakończeniu jej misji teleportuje się do oostatniego zabitego potwora lub ich kryjówki.
  • W misjach Catariny, któe nie kończą się przy niej, teleportuje się ona do miejsca zabicia lub pochłonięcia ostatniego potwora przy zakończeniu misji.
  • Potwory, które zostają zabite lub pochłonięte w misji Catariny, dają teraz doświadczenie i wypadają z nich przedmioty.
  • Nieumarli w misjach Catariny poruszają się teraz szybciej. Niektóre jej misje wymagają teraz zabicia mniejszej liczby wybuchających potworów.
  • Po zginięciu w misji Zany, pojawiasz się przy jej machinie (zamiast na początku mapy).
  • W misjach Voriciego, Catariny i Tory, w któych teleportują się po jej zakończeniu, portal do kryjówki pojawi się przy nich po otrzymaniu od nich doświadczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Elemental Hit

Zwykły atak (dowolną bronią), który dodaje obrażenia od losowego żywiołu.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games