W tym tygodniu pokazano ostatnią z trzech nowych umiejętności – Blight. Jest to zaklęcie zadające obrażenia od chaosu i spowalniająca pobliskich wrogów, którzy nie byli nią jeszcze dotknięci. Ciągłe czarowanie dodaje ładunki (max. 20) i zwiększa obrażenia. Jest to zaklęcie obszarowe.
Następna umiejętność to Blade Flurry. Działa ze sztyletami, szponami i mieczami jednoręcznymi. Posiada 6 etapów i zadaje obrażenia obszarowe.
Scorching Ray, czyli długo wyczekiwany laser to czar ognia, który nie zadaje obrażeń obszarowych ani nie jest pociskiem. Działa z totemem, ale nie z pułapkami i minami.
Opis działania:
Uwalnia wiązkę ognia spalającą przeciwników, których dotknie. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Przeciwnicy, który opuszczą wiązkę, palą się nadal przez jakiś czas. Zwiększanie szybkości rzucania czarów zwiększa również tempo, w którym wiązka zadaje obrażenia.