Path of Exile

Nadchodzące nowe umiejętności

W tym tygodniu pokazano ostatnią z trzech nowych umiejętności – Blight. Jest to zaklęcie zadające obrażenia od chaosu i spowalniająca pobliskich wrogów, którzy nie byli nią jeszcze dotknięci. Ciągłe czarowanie dodaje ładunki (max. 20) i zwiększa obrażenia. Jest to zaklęcie obszarowe.

Następna umiejętność to Blade Flurry. Działa ze sztyletami, szponami i mieczami jednoręcznymi. Posiada 6 etapów i zadaje obrażenia obszarowe.

Scorching Ray, czyli długo wyczekiwany laser to czar ognia, który nie zadaje obrażeń obszarowych ani nie jest pociskiem. Działa z totemem, ale nie z pułapkami i minami.

Opis działania:
Uwalnia wiązkę ognia spalającą przeciwników, których dotknie. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Przeciwnicy, który opuszczą wiązkę, palą się nadal przez jakiś czas. Zwiększanie szybkości rzucania czarów zwiększa również tempo, w którym wiązka zadaje obrażenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Flammability

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na ogień i czyniąc bardziej podatnymi na podpalenie.

Viper Strike

Uderza wroga, dodając część obrażeń fizycznych jako obrażenia od chaosu i zatruwa wroga. Wymaga szponów, sztyletu lub miecza.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games