Path of Exile

Tydzień Open Bety za nami

Minął już tydzień od startu Open Bety i z tej okazji Chris Wilson, główny projektant PoE postanowił ogłosić podsumowanie.

Zarówno popularność jak i przyjęcie się Path of Exile zupełnie przekroczyło nasze oczekiwania. Nawet mimo problemów ze stabilnością serwerów, które miały miejsce w godzinach szczytu, widzimy niesamowite zaangażowanie graczy. Codziennie mamy około 287k graczy z czego 70k będących jednocześnie online. Strona internetowa posiada dziennie około 650k wyświetleń. Różne wskaźniki takie jak Xfire wymieniają grę jako jedną z najpopularniejszych gier w danej chwili. Po prostu nie jestem w stanie wyrazić słowami jak bardzo jesteśmy szczęśliwi z tych wyników.
Bardzo wam dziękujemy.

Ponadto wydany został mini patch 0.10.0e wprowadzający kilka zmian w mikrotransakcjach, poprawiający balans oraz wykryte błędy w grze. Jednak już teraz zapowiadany jest średniej wielkości patch 0.10.1 wprowadzający min. nowe end-game Map, który powinien zostać wypuszczony za około 1-2 tygodnie.

Plan na rok 2013:

Chris przedstawił także plan na rok 2013 a mianowicie jest to wiele dużych aktualizacji takich jak ulepszenie PvP, dodanie do trzeciego aktu obszarów oraz zawartość, którą można było zobaczyć w trailerze Open Bety a nie ma jej jeszcze w grze. Ponadto w planie jest by dodać dziesiątki umiejętności, setki unikatów i wiele nowych trybów dla lig.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Flammability

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na ogień i czyniąc bardziej podatnymi na podpalenie.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Molten Shell

Postać na pewnien czas okrąża się ognistymi tarczami, zwiększając swój pancerz. Jeśli w tym czasie ilość powstrzymanych przez blokowanie lub pancerz obrażeń fizycznych przekroczy wytrzymałość tarcz, wybuchną one zadając wrogom wokół obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games