Path of Exile

Tydzień Open Bety za nami

Minął już tydzień od startu Open Bety i z tej okazji Chris Wilson, główny projektant PoE postanowił ogłosić podsumowanie.

Zarówno popularność jak i przyjęcie się Path of Exile zupełnie przekroczyło nasze oczekiwania. Nawet mimo problemów ze stabilnością serwerów, które miały miejsce w godzinach szczytu, widzimy niesamowite zaangażowanie graczy. Codziennie mamy około 287k graczy z czego 70k będących jednocześnie online. Strona internetowa posiada dziennie około 650k wyświetleń. Różne wskaźniki takie jak Xfire wymieniają grę jako jedną z najpopularniejszych gier w danej chwili. Po prostu nie jestem w stanie wyrazić słowami jak bardzo jesteśmy szczęśliwi z tych wyników.
Bardzo wam dziękujemy.

Ponadto wydany został mini patch 0.10.0e wprowadzający kilka zmian w mikrotransakcjach, poprawiający balans oraz wykryte błędy w grze. Jednak już teraz zapowiadany jest średniej wielkości patch 0.10.1 wprowadzający min. nowe end-game Map, który powinien zostać wypuszczony za około 1-2 tygodnie.

Plan na rok 2013:

Chris przedstawił także plan na rok 2013 a mianowicie jest to wiele dużych aktualizacji takich jak ulepszenie PvP, dodanie do trzeciego aktu obszarów oraz zawartość, którą można było zobaczyć w trailerze Open Bety a nie ma jej jeszcze w grze. Ponadto w planie jest by dodać dziesiątki umiejętności, setki unikatów i wiele nowych trybów dla lig.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Frost Bomb

Tworzy kryształ przez jakiś czas pulsujący zimnem. Każdy puls nakłada na wrogów negatywny efekt obniżający ich odporność na zimno i regenerację zdrowia. Kiedy kończy sie czas trwania umiejętności, kryształ wybucha, zadając obrażenia od zimna na obszarze.

Ice Trap

Rzuca runiczną pułapkę, która wywołuje serię eksplozji i zadaje obrażenia od zimna złapanym w nią wrogom.

Shield Charge

Postać szarżuje na wroga lub we wskazane miejsce, odpychając wrogów na swojej drodze i zadając obrażenia na niewielkim obszarze przed sobą. Po osiągnięciu celu obrażenia zadawane są na większym obszarze. Im dalej dotrze postać, tym większe obrażenia zadaje i tym większa jest szansa na ogłuszenie wrogów.


Stare Gry Frozen Games