Path of Exile

Szósty raport z bety – o Labiryncie, mapach i unikatowych flakonach

Jutro zostanie prawdopodobnie ogłoszona oficjalna data wydania dodatku The Fall of Oriath. Tymczasem na stronie Path of Exile opublikowano kolejny, szósty już raport z bety. Są w nim omówione m.in. zmiany w Labiryntach, mające uczynić je bardziej atrakcyjnymi dla graczy. W skrócie:

  • Labirynty z wcześniejszych poziomów trudności zostały już uproszczone skrócone, a także usunięto pułapki z komnat Izaro. Planuje się też usunięcie niektóych mechanik obecnych podczas walki z pierwszego (klątwy i golemy) oraz drugiego (Charge Disruptors) Labiryntu.
  • Bonusy dla Izaro obecne podczas walk będą odpowiednio słabsze w pierwszych Labiryntach.
  • Nagrody za stawienie czoła niebezpieczeństwom trzeciego i czwartego Labiryntu zostały uznane za niedostateczne, dlatego zostaną zmienione, by przechodzenie Labiryntu było bardziej korzystne.
  • Darkshrines będą się teraz pojawiać w konkretnych warunkach i dotarcie do nich będzie prostsze niż do innych nagród. Ich efekty zostaną też zmienione.

tabliczka w labiryncie
Po kliknięciu na tabliczkę przy jednym z wyjść widać teraz, do którego obszaru prowadzi

  • Nagrody z dodatkowych skrzyń będą bardziej losowe.
  • Z opcjonalnych łamigłówekek i pułapek można będzie otrzymać 2 Treasure Keys.
  • Nagrody za dodatkowe łamigłówki i pułapki zostały ogólnie zmienione. Różnią się trochę na poszczególnych poziomach trudności, a także zwykle zajmują tylko jedną kratkę w ekwipunku.
  • Zawartość skrzyń z Silver Cache również została zmieniona.
  • W dwóch pierwszych Labiryntach srebrne klucze znajdują się w tych samych obszarach, co srebrne skrzynie. Nagrody zostały zaprojektowane tak, żeby były bardziej użyteczne dla nowych postaci.
  • Zmiany czekają także Mapy – twórcy chcą widzieć większą różnorodność Shaped maps, a nie tylko „shaped strand meta”.
  • Więcej zmian dotyczących trucizny (poison) i krwawienia (bleed) w becie.
  • Zmiany równowagi gry dotyczące unikatowych flakonów (unique flasks).

One thought on “Szósty raport z bety – o Labiryncie, mapach i unikatowych flakonach”

  1. dobrze że ułatwiają labirynt bo człowieka nerwica bierze gdy musi to robić, a izaro jest tak trudny że na czas walki z nim trzeba zmieniać drzewko co kosztuje dużo regretów. To jest parodia dawać mu możliwość sprzedawania takich buł.

Skomentuj tetkris Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Raise Spectre

Przywołuje widmową wersję pokonanego wroga, który będzie walczyć po twojej stronie.

Phase Run

Otrzymujesz efekt, który sprawia, że postać jest silniejsza, trudniejsza do wykrycia i może przechodzić przez wrogów. Użycie jakiejkolwiek umiejętności zamienia ten efekt innym, który zwiększa obrażenia w zwarciu. Zużywa ładunki furii (Frenzy Charges), żeby wydłużyć czas trwania tej umiejętności.

Warlord's Mark

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, czyniąc ich mniej odpornymi na ogłuszenia. Przy trafianiu przeklętych celów postać wykrada życie i manę, a ich śmierć daje szansę na otrzymanie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge).


Stare Gry Frozen Games