Path of Exile

Szósty raport z bety – o Labiryncie, mapach i unikatowych flakonach

Jutro zostanie prawdopodobnie ogłoszona oficjalna data wydania dodatku The Fall of Oriath. Tymczasem na stronie Path of Exile opublikowano kolejny, szósty już raport z bety. Są w nim omówione m.in. zmiany w Labiryntach, mające uczynić je bardziej atrakcyjnymi dla graczy. W skrócie:

  • Labirynty z wcześniejszych poziomów trudności zostały już uproszczone skrócone, a także usunięto pułapki z komnat Izaro. Planuje się też usunięcie niektóych mechanik obecnych podczas walki z pierwszego (klątwy i golemy) oraz drugiego (Charge Disruptors) Labiryntu.
  • Bonusy dla Izaro obecne podczas walk będą odpowiednio słabsze w pierwszych Labiryntach.
  • Nagrody za stawienie czoła niebezpieczeństwom trzeciego i czwartego Labiryntu zostały uznane za niedostateczne, dlatego zostaną zmienione, by przechodzenie Labiryntu było bardziej korzystne.
  • Darkshrines będą się teraz pojawiać w konkretnych warunkach i dotarcie do nich będzie prostsze niż do innych nagród. Ich efekty zostaną też zmienione.

tabliczka w labiryncie
Po kliknięciu na tabliczkę przy jednym z wyjść widać teraz, do którego obszaru prowadzi

  • Nagrody z dodatkowych skrzyń będą bardziej losowe.
  • Z opcjonalnych łamigłówekek i pułapek można będzie otrzymać 2 Treasure Keys.
  • Nagrody za dodatkowe łamigłówki i pułapki zostały ogólnie zmienione. Różnią się trochę na poszczególnych poziomach trudności, a także zwykle zajmują tylko jedną kratkę w ekwipunku.
  • Zawartość skrzyń z Silver Cache również została zmieniona.
  • W dwóch pierwszych Labiryntach srebrne klucze znajdują się w tych samych obszarach, co srebrne skrzynie. Nagrody zostały zaprojektowane tak, żeby były bardziej użyteczne dla nowych postaci.
  • Zmiany czekają także Mapy – twórcy chcą widzieć większą różnorodność Shaped maps, a nie tylko „shaped strand meta”.
  • Więcej zmian dotyczących trucizny (poison) i krwawienia (bleed) w becie.
  • Zmiany równowagi gry dotyczące unikatowych flakonów (unique flasks).

One thought on “Szósty raport z bety – o Labiryncie, mapach i unikatowych flakonach”

  1. dobrze że ułatwiają labirynt bo człowieka nerwica bierze gdy musi to robić, a izaro jest tak trudny że na czas walki z nim trzeba zmieniać drzewko co kosztuje dużo regretów. To jest parodia dawać mu możliwość sprzedawania takich buł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Frost Bomb

Tworzy kryształ przez jakiś czas pulsujący zimnem. Każdy puls nakłada na wrogów negatywny efekt obniżający ich odporność na zimno i regenerację zdrowia. Kiedy kończy sie czas trwania umiejętności, kryształ wybucha, zadając obrażenia od zimna na obszarze.

Rain of Arrows

Postać wypuszcza w powietrze wiele strzał, które po chwili lądują u celu.

Molten Shell

Postać na pewnien czas okrąża się ognistymi tarczami, zwiększając swój pancerz. Jeśli w tym czasie ilość powstrzymanych przez blokowanie lub pancerz obrażeń fizycznych przekroczy wytrzymałość tarcz, wybuchną one zadając wrogom wokół obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games