Path of Exile

Szczegóły Eventu Torment/Bloodlines

Jednomiesięczna liga łącząca cechy Torment i Bloodlines zaczyna się o 24 marca o godz.18:00 (wtorek). Przewidziany jest wariant zarówno Softcore, jak i Hardcore. Przedmioty unikatowe, które dotychczas wypadały tylko w tamtych ligach, nie będą możliwe do zdobycia podczas Eventu.

Aby zachęcić nas do gry, twórcy gry przygotowali nagrody – unikalne skiny dla naszych postaci.

Nagroda za Softcore Event - Path of Exile
Zestaw skinów za wersję Softcore Eventu

Każdą z 4 części zestawu można odblokować poprzez wykonanie jednego z Wyzwań (Challenges). Jedno gwarantuje nam buty, za dwa mamy jeszcze zbroję, przy trzech dostajemy rękawice, a cztery ukończone Wyzwania to cały zestaw. Można zdobyć obydwa zestawy, wykonując 4 Wyzwania i w lidze Softcore, i w lidze Hardcore.
Listę wyzwań można znaleźć na oficjalnej stronie Path of Exile. Tym razem nie trzeba wykonywać każdej misji z listy. Mamy do wyboru m.in. sześciu bossów (Atziri, Abaxotha oraz bossów z map: Olmec’s Sanctum, Death and Taxes, Shrine i Palace), z których należy zabić tylko jednego, by zaliczyć Wyzwanie, możemy też pominąć 3 spośród misji Mistrzów i 6 spotkań z Bloodline Mods/Tormented Spirits.

Dwudziestu graczy z największą liczbą punktów doświadczenia dostanie Demigod’s Eye z alternatywnym skinem.

Path of Exile - Hardcove Event Revard
Zestaw skinów za wersję Hardcore Eventu

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Bone Offering

Pochłania zwłoki, zapewniając twoim sługom szanse na blok ataków i zaklęć.Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas tej trwania umiejętności.

Lightning Strike

Nasyca broń do walki wręcz energią elektryczną. Przy uderzeniach część obrażeń fizycznych zmieniana jest w obrażenia od błyskawic, a zgromadzona energia jest uwalniana w postaci pocisków. Jeśli atak wręcz trafi w cel, pociski też nie mogą chybić.

Molten Shell

Postać na pewnien czas okrąża się ognistymi tarczami, zwiększając swój pancerz. Jeśli w tym czasie ilość powstrzymanych przez blokowanie lub pancerz obrażeń fizycznych przekroczy wytrzymałość tarcz, wybuchną one zadając wrogom wokół obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games