Path of Exile

Przesunięcie terminu Open Bety!

Na oficjalnym forum gry Path of Exile, Chris Wilson, główny projektant gry, ogłosił, iż Open Beta nie zostanie oddana do użytku graczy w sierpniu, jak wcześniej zostało to zapowiedziane

W jego wypowiedzi otrzymujemy zapewnienie, że jedynym powodem dla którego testy są opóźnione jest chęć dopięcia wszystkiego na ostatni guzik tak, aby testy open beta zawierały wszystko to, co zostało zapowiedziane i prezentowały grę w jak najlepszym świetle.

Przejście w stan otwartych testów poprzedzić miały trzy patche wprowadzające to, co chcieliśmy zoabczyć w open becie, które zaplanowane były tak aby ukazywać się co trzy tygodnie. Pierwszy z nich pojawił się w poniedziałek. Jest to opóźnienie w stosunku do planowanego wydania o około miesiąc, ale jesteśmy niezmiernie zadowoleni z efektu.

Chris nie chce podawać nowej daty otwartych testów.

Jest to zadanie niezwykle trudne, aby dokładnie przewidzieć kiedy uda nam się przygotować grę, a wypuszczenie jej w stanie niekompletnym lub z wieloma błędami może oznaczać jej koniec, jak wielu innych gier online.

Obiecuje jednak, że nie będzie ona bardzo przesunięta względem poprzedniej, a jej termin poznamy tak szybko, jak będzie to możliwe. Obecnie studio kończy zawartość aktu trzeciego i pracuje nad PvP, więc całkiem prawdopodobne jest, że to właśnie te nowości zobaczymy w kolejnym patchu. A dla wszystkich tych, którzy nie otrzymali klucza, jednak nie mogą się doczekać zagrania w Path of Exile, pozostaje jeszcze Public Stress Test Weekend #3 oraz nasze konkursy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Arc

Postać wyczarowuje błyskawicę porażającą pobliski cel, a następnie przeskakującą na innych wrogów.

Ethereal Knives

Postać wyczarowuje przed sobą wachlarz noży zadających obrażenia fizyczne.

Abyssal Cry

Wydaje okrzyk, spowalniając wrogów i powodując, że wybuchają przy śmierci. Im więcej wrogów znajduje się w pobliżu, tym silniejszy efekt spowolnienia. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games