Path of Exile

Przesunięcie terminu Open Bety!

Na oficjalnym forum gry Path of Exile, Chris Wilson, główny projektant gry, ogłosił, iż Open Beta nie zostanie oddana do użytku graczy w sierpniu, jak wcześniej zostało to zapowiedziane

W jego wypowiedzi otrzymujemy zapewnienie, że jedynym powodem dla którego testy są opóźnione jest chęć dopięcia wszystkiego na ostatni guzik tak, aby testy open beta zawierały wszystko to, co zostało zapowiedziane i prezentowały grę w jak najlepszym świetle.

Przejście w stan otwartych testów poprzedzić miały trzy patche wprowadzające to, co chcieliśmy zoabczyć w open becie, które zaplanowane były tak aby ukazywać się co trzy tygodnie. Pierwszy z nich pojawił się w poniedziałek. Jest to opóźnienie w stosunku do planowanego wydania o około miesiąc, ale jesteśmy niezmiernie zadowoleni z efektu.

Chris nie chce podawać nowej daty otwartych testów.

Jest to zadanie niezwykle trudne, aby dokładnie przewidzieć kiedy uda nam się przygotować grę, a wypuszczenie jej w stanie niekompletnym lub z wieloma błędami może oznaczać jej koniec, jak wielu innych gier online.

Obiecuje jednak, że nie będzie ona bardzo przesunięta względem poprzedniej, a jej termin poznamy tak szybko, jak będzie to możliwe. Obecnie studio kończy zawartość aktu trzeciego i pracuje nad PvP, więc całkiem prawdopodobne jest, że to właśnie te nowości zobaczymy w kolejnym patchu. A dla wszystkich tych, którzy nie otrzymali klucza, jednak nie mogą się doczekać zagrania w Path of Exile, pozostaje jeszcze Public Stress Test Weekend #3 oraz nasze konkursy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Temporal Chains

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, spowalniając zarówno ich, jak i zanikanie nałożonych na nich efektów.

Leap Slam

Postać doskakuje we wskazane miejsce, raniąc wrogów w miejscu wylądowania swoją główną bronią i odrzucając niektórych z nich.


Stare Gry Frozen Games