Path of Exile

Pochodzenie Map w PoE

Ujawniono nieco informacji związanych z historią Wraeclast a konkretnie trochę wiedzy na temat pochodzenia Map w Path of Exile.

Lazhwar – stary arcybiskup Wiecznej Wiary (Eternal Faith) porwadził mroczne eksperymenty, używając taumaturgii by stworzyć własne miniaturowe światy w których panował niczym Bóg. Malachai z zainteresowaniem studiował jego prace używając projektów Lazhwara jako podstawy dla Eternal Laboratory (Wiecznego Laboratorium).

Gdy Imperator Voll (Emperor Voll) przejął władzę, Malachai wydał Lazhwara na Sąd Czystości (Purity Courts). Lazhwar został spalony na stosie za „bratanie się z nikczemnymi siłami”.

W przyszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjeżdżają do San Francisco na targi GDC więc jak ktoś się wybiera to może ich tam spotkać i się przywitać.

Wypuszczony został także mini patch v0.10.3c wprowadzający kilka drobnych zmian. Główną zmianą jest nie przypisywanie magicznych przedmiotów do konkretnego gracza (gdy wypadną). Przypisywane będą tylko przedmioty rzadkie, walutowe, unikaty, gemy oraz mapy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Siege Ballista

Stawia totem, który wystrzeliwuje przebijające pociski. Atakuje powoli, ale zadaje większe obrażenia.

Shield Charge

Postać szarżuje na wroga lub we wskazane miejsce, odpychając wrogów na swojej drodze i zadając obrażenia na niewielkim obszarze przed sobą. Po osiągnięciu celu obrażenia zadawane są na większym obszarze. Im dalej dotrze postać, tym większe obrażenia zadaje i tym większa jest szansa na ogłuszenie wrogów.


Stare Gry Frozen Games