Path of Exile

Pochodzenie Map w PoE

Ujawniono nieco informacji związanych z historią Wraeclast a konkretnie trochę wiedzy na temat pochodzenia Map w Path of Exile.

Lazhwar – stary arcybiskup Wiecznej Wiary (Eternal Faith) porwadził mroczne eksperymenty, używając taumaturgii by stworzyć własne miniaturowe światy w których panował niczym Bóg. Malachai z zainteresowaniem studiował jego prace używając projektów Lazhwara jako podstawy dla Eternal Laboratory (Wiecznego Laboratorium).

Gdy Imperator Voll (Emperor Voll) przejął władzę, Malachai wydał Lazhwara na Sąd Czystości (Purity Courts). Lazhwar został spalony na stosie za „bratanie się z nikczemnymi siłami”.

W przyszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjeżdżają do San Francisco na targi GDC więc jak ktoś się wybiera to może ich tam spotkać i się przywitać.

Wypuszczony został także mini patch v0.10.3c wprowadzający kilka drobnych zmian. Główną zmianą jest nie przypisywanie magicznych przedmiotów do konkretnego gracza (gdy wypadną). Przypisywane będą tylko przedmioty rzadkie, walutowe, unikaty, gemy oraz mapy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Fire Nova Mine

Umieszcza minę, która po aktywacji tworzy serię ognistych pierścieni. Każdy kolejny pierścień z tej samej miny zadaje większe obrażenia niż poprzedni.

Smoke Mine

Umieszcza minę, która teleportuje cię do siebie po jej zdetonowaniu. W miejscach ucieczki i przybycia pojawiają się obłoki dymu oślepiające wrogów oraz tymczasowo zwiększające szybkość poruszania się.

Molten Shell

Postać na pewnien czas okrąża się ognistymi tarczami, zwiększając swój pancerz. Jeśli w tym czasie ilość powstrzymanych przez blokowanie lub pancerz obrażeń fizycznych przekroczy wytrzymałość tarcz, wybuchną one zadając wrogom wokół obrażenia od ognia.


Stare Gry Frozen Games