Path of Exile

Pierścień The Hungry Loop

Gdy opublikowano ogłoszenie dodatku War for the Atlas, uwagę graczy od razu przykuł unikatowy pierścień The Hungry Loop. Dzisiaj wyjaśniono, jak dokładnie działa ten przedmiot, aby rozwiać wszelkie wątpliwości graczy.

Hungry Loop 1
pierścień po znalezieniu

Może on pochłonąć do 4 umieszczonych w nim kamieni wspomagających umiejętności (support gems), gdy te osiągną swój maksymalny poziom.

Żeby kamień mógł zostać skarmiony pierścieniowi, musi być umieszczony w jego gnieździe przy osiągnięciu najwyższego poziomu. Nie trzeba jednak nosić tam kamienia przez cały czas – można też wsadzić tam kamień 19 poziomu, który jest gotowy do osiągnięcia 20 poziomu i kliknąć na krzyżyk, a kamień zostanie wchłonięty.

Hungry Loop 2
pierścień, który wchłonął kamień Cast When Damage Taken

Kamień ignoruje jakość (quality) kamieni, nie lubi też kamieni o nienaturalnie wysokim poziomie osiągniętym przez użycie Vaal Orb – np. kamień o poziomie 21, Empower o poziomie 4 – ale Empower, który osiągnie w pierścieniu poziom 3 zostanie pochłonięty.

Pożarte kamienie podporządkowują się takim zasadom, jak kamienie wsparcia w zwykłych przedmiotach, co oznacza, że jeśli na przykład zostaną pochłonięte dwa trigger gems (np. Cast When Damage Taken, Cast When Stunned), umiejętność włożona w pierścień nie będzie działać.

Gdy sprzedamy pierścień handlarzowi, otrzymamy kamienie, które mu skarmiliśmy, ale nie sam pierścień.

The Hungry Loop 3
pierścień, który pochłonął 4 kamienie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Lightning Strike

Nasyca broń do walki wręcz energią elektryczną. Przy uderzeniach część obrażeń fizycznych zmieniana jest w obrażenia od błyskawic, a zgromadzona energia jest uwalniana w postaci pocisków. Jeśli atak wręcz trafi w cel, pociski też nie mogą chybić.

Rejuvenation Totem

Stawia totem, którego aura regeneruje życie postaci oraz sojuszników znajdujących się w jego pobliżu.


Stare Gry Frozen Games