Path of Exile

Pierścień The Hungry Loop

Gdy opublikowano ogłoszenie dodatku War for the Atlas, uwagę graczy od razu przykuł unikatowy pierścień The Hungry Loop. Dzisiaj wyjaśniono, jak dokładnie działa ten przedmiot, aby rozwiać wszelkie wątpliwości graczy.

Hungry Loop 1
pierścień po znalezieniu

Może on pochłonąć do 4 umieszczonych w nim kamieni wspomagających umiejętności (support gems), gdy te osiągną swój maksymalny poziom.

Żeby kamień mógł zostać skarmiony pierścieniowi, musi być umieszczony w jego gnieździe przy osiągnięciu najwyższego poziomu. Nie trzeba jednak nosić tam kamienia przez cały czas – można też wsadzić tam kamień 19 poziomu, który jest gotowy do osiągnięcia 20 poziomu i kliknąć na krzyżyk, a kamień zostanie wchłonięty.

Hungry Loop 2
pierścień, który wchłonął kamień Cast When Damage Taken

Kamień ignoruje jakość (quality) kamieni, nie lubi też kamieni o nienaturalnie wysokim poziomie osiągniętym przez użycie Vaal Orb – np. kamień o poziomie 21, Empower o poziomie 4 – ale Empower, który osiągnie w pierścieniu poziom 3 zostanie pochłonięty.

Pożarte kamienie podporządkowują się takim zasadom, jak kamienie wsparcia w zwykłych przedmiotach, co oznacza, że jeśli na przykład zostaną pochłonięte dwa trigger gems (np. Cast When Damage Taken, Cast When Stunned), umiejętność włożona w pierścień nie będzie działać.

Gdy sprzedamy pierścień handlarzowi, otrzymamy kamienie, które mu skarmiliśmy, ale nie sam pierścień.

The Hungry Loop 3
pierścień, który pochłonął 4 kamienie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Summon Chaos Golem

Przyzywa golema chaosu, który zmniejsza otrzymywane przez ciebie obrażenia fizyczne. Oprócz ataków w zwarciu golem używa aury zadającej stopniowe obrażenia od chaosu, a także kaskady kolców chaosu.

Projectile Weakness

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że są bardziej podatni na przebicie i odrzut oraz otrzymują zwiększone obrażenia od pocisków.

Vigilant Strike

Wyprowadza potężne uderzenie, otrzymując przy tym bonus Fortify, który zmniejsza otrzymywane obrażenia. Zużycie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie. Wymaga broni do walki wręcz.


Stare Gry Frozen Games