Gdy opublikowano ogłoszenie dodatku War for the Atlas, uwagę graczy od razu przykuł unikatowy pierścień The Hungry Loop. Dzisiaj wyjaśniono, jak dokładnie działa ten przedmiot, aby rozwiać wszelkie wątpliwości graczy.

Może on pochłonąć do 4 umieszczonych w nim kamieni wspomagających umiejętności (support gems), gdy te osiągną swój maksymalny poziom.
Żeby kamień mógł zostać skarmiony pierścieniowi, musi być umieszczony w jego gnieździe przy osiągnięciu najwyższego poziomu. Nie trzeba jednak nosić tam kamienia przez cały czas – można też wsadzić tam kamień 19 poziomu, który jest gotowy do osiągnięcia 20 poziomu i kliknąć na krzyżyk, a kamień zostanie wchłonięty.

Kamień ignoruje jakość (quality) kamieni, nie lubi też kamieni o nienaturalnie wysokim poziomie osiągniętym przez użycie Vaal Orb – np. kamień o poziomie 21, Empower o poziomie 4 – ale Empower, który osiągnie w pierścieniu poziom 3 zostanie pochłonięty.
Pożarte kamienie podporządkowują się takim zasadom, jak kamienie wsparcia w zwykłych przedmiotach, co oznacza, że jeśli na przykład zostaną pochłonięte dwa trigger gems (np. Cast When Damage Taken, Cast When Stunned), umiejętność włożona w pierścień nie będzie działać.
Gdy sprzedamy pierścień handlarzowi, otrzymamy kamienie, które mu skarmiliśmy, ale nie sam pierścień.
