Chris Wilson przedstawił część cech, które wniesie nadchodzący patch 0.11.0. Poniżej w skrócie przedstawione przedstawione zostały które zostaną wdrożone 5 czerwca. (Pamiętajcie, że to nie jest pełny Patch Notes z wersji 0.11.0)
- Najistotniejszą cechą będą dwie nowe czteromiesięczne ligi Anarchy oraz Onslaught, które rozpoczną się 8 czerwca (czasu nowozelandzkiego). Obie ligi będą posiadały własne właściwości, co będzie je odróżniało od Standardowej i Hardcorowej ligi.
- W ligach Anarchy i Onslaught będzie można znaleźć sześć nowych bazowych typów przedmiotów – trzy pierścienie i trzy amulety.
- W dwóch nowych ligach będą przeprowadzone pewne eksperymenty związane z dodaniem osiągnięć do gry. Mianowicie dodano zestaw 8 celów do wykonania oraz ekran „wyzwań” pozwalający śledzić jakie cele pozostały do wypełnienia.
- Znacznie zbalansowano niektóre obszary gry.
- Ze względu na spore zmiany z balansie gry, zdecydowano się dać graczom możliwość jednorazowego resetu drzewka umiejętności.
- Dodano nowy wysokopoziomowy Currency Item: Eternal Orb.
- Lider party będzie mógł wybierać wybrać następujące opcje alokacji przedmiotów: Free for All (przedmioty może podnieść każdy członek drużyny), Short Allocation (wartościowe przedmioty przydzielane są losowo do pobliskich graczy na krótki okres, ponadto jest mały bonus jeśli postać znajduje się daleko od przedmiotu), Permanent Allocation (wartościowe przedmioty przydzielane są losowo do pobliskiego gracza).
- Opcjonalnie dodano małe paski życia dla sojuszników/wrogów.
Jesteśmy bardzo podekscytowani tym patchem. Włożyliśmy w niego wiele wysiłku i jest to naprawdę grywalne. Jeśli już czekasz na świeżą ligę by zagrać nowymi postaciami, to powiedz o tym znajomym i dołącz do nas 8 czerwca. Do zobaczenia!
Pełną treść wypowiedzi Chrisa znajdziecie tutaj