Path of Exile

Path of Exile 0.11.0

Chris Wilson przedstawił część cech, które wniesie nadchodzący patch 0.11.0. Poniżej w skrócie przedstawione przedstawione zostały które zostaną wdrożone 5 czerwca. (Pamiętajcie, że to nie jest pełny Patch Notes z wersji 0.11.0)

  • Najistotniejszą cechą będą dwie nowe czteromiesięczne ligi Anarchy oraz Onslaught, które rozpoczną się 8 czerwca (czasu nowozelandzkiego). Obie ligi będą posiadały własne właściwości, co będzie je odróżniało od Standardowej i Hardcorowej ligi.
  • W ligach Anarchy i Onslaught będzie można znaleźć sześć nowych bazowych typów przedmiotów – trzy pierścienie i trzy amulety.
  • W dwóch nowych ligach będą przeprowadzone pewne eksperymenty związane z dodaniem osiągnięć do gry. Mianowicie dodano zestaw 8 celów do wykonania oraz ekran „wyzwań” pozwalający śledzić jakie cele pozostały do wypełnienia.
  • Znacznie zbalansowano niektóre obszary gry.
  • Ze względu na spore zmiany z balansie gry, zdecydowano się dać graczom możliwość jednorazowego resetu drzewka umiejętności.
  • Dodano nowy wysokopoziomowy Currency Item: Eternal Orb.
  • Lider party będzie mógł wybierać wybrać następujące opcje alokacji przedmiotów: Free for All (przedmioty może podnieść każdy członek drużyny), Short Allocation (wartościowe przedmioty przydzielane są losowo do pobliskich graczy na krótki okres, ponadto jest mały bonus jeśli postać znajduje się daleko od przedmiotu), Permanent Allocation (wartościowe przedmioty przydzielane są losowo do pobliskiego gracza).
  • Opcjonalnie dodano małe paski życia dla sojuszników/wrogów.

Jesteśmy bardzo podekscytowani tym patchem. Włożyliśmy w niego wiele wysiłku i jest to naprawdę grywalne. Jeśli już czekasz na świeżą ligę by zagrać nowymi postaciami, to powiedz o tym znajomym i dołącz do nas 8 czerwca. Do zobaczenia!

Pełną treść wypowiedzi Chrisa znajdziecie tutaj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Flameblast

Tworzy ognisty krąg, rozszerzający się przy podtrzymywaniu czarowania. Po zaprzestaniu czarowania lub użyciu innej umiejętności wybucha, zadając tym większe obrażenia, im dłużej był podtrzymywany.

Whirling Blades

Postać rzuca sie w wybrane miejsca, zadając po drodze obrażenia swoją bronią. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games