Path of Exile

Patch v0.11.0 – druga faza open bety

Kolejnym średniej wielkości patchem nie będzie patch 0.10.9, lecz ze względu na wiele stosunkowo ważnych zmian, które zostaną wdrożone około 29 maja, będzie to patch 0.11.0. Aktualizacja ta, będzie stanowić druga fazę Open bety.

One thought on “Patch v0.11.0 – druga faza open bety”

  1. Oby przy tej okazji wprowadzili jakieś zmiany do drzewka pasywów, na tyle istotne żeby zresetować wszystkie punkty na postaciach 😉 Te które są dobrze zrobione to będą odtworzone w momencie a te postaci które zostały na tyle skopane, że szkoda regretów na nie to by odżyły nową mocą ;)) Tak czy inaczej – za chociażby to jak się twórcy przykładają do projektu i jak często coś dodają, zmieniają należy im się aby ogromna pochwała. To jest chyba jedyna Open Beta która widać, że jest betą i się dynamicznie zmienia a nie produkt który niby jest betą a tak naprawdę to finalny gniot w którym się nic nie dzieje żeby poprawić błędy.

Skomentuj Yogoort Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Conversion Trap

Rzuca pułapkę, która sprawi, że wróg, który w nią wejdzie będzie przez jakiś czas walczyć po twojej stronie. Nie działa z unikalnymi potworami i graczami.

Flicker Strike

Teleportuje postać do pobliskiego wroga i atakuje go bronią wręcz. Jeśli nie został wybrany cel, postać przenosi się do losowego wroga. Zużycie ładunku furii (Frenzy Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie.

Infernal Blow

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od ognia. Jesli wkrótce po uderzeniu wróg umiera, wybucha on, zadając obrażenia od ogania pobliskim wrogom. Obrażenia od wybuchu nie mogą być odbite. Wymaga miecza, maczugi, laski lub nieuzbrojonej ręki.


Stare Gry Frozen Games