Path of Exile

Patch 0.9.9c

Dzisiaj został wydany patch 0.9.9c, będący drugim z serii mini patch’ów do major patch’a 0.9.9.

Oprócz naprawy kilku błędów, zostały dodane pomniejsze funkcje, oraz nastąpiły pomniejsze zmiany z balansie gry.

Do najważniejszych zmian należy zaliczyć:

– Pierwszy spotkany zombie w akcie I dropi po śmierci skill gem właściwy dla danej klasy postaci.

– Chat w grze zapamiętuje ostatnie ustawienia i jest domyślnie włączony jako „Globalny”.

– Dodano możliwość zoom’owania obrazu gry poprzez użycie kółka myszki.

– Zmieniono sety gem’ów w nagrodach przy niskopoziomowych quest’ach, tak aby zapewnić graczom większą różnorodność przy wyborze nagrody.

– Zwiększono szansę na lepszy drop przy mobach innych niż „białe”.

– Osłabiono umiejętności używane przez Merveil.

– Naprawiono drop u Merveil. Będzie on teraz lepiej odzwierciedlał trudność walki z nią.

– Naprawiono błąd przy którym Traps nie działały na postaciach używających Blood Magic.

– Moby ożywione przez Necromancer’ów ładują teraz flasks charge’s po swojej każdej śmierci.

Dodatkowo Chris zapowiedział pewne zmiany przy Passive Skill Tree w następnych patch’ach. Prawdopodobnie będzie się z nim wiązać reset punktów.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/31025

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Shock Nova

Tworzy wokół postaci krąg błyskawic otoczony jeszcze jednym, szerszym kręgiem. Każdy z nich zadaje odpowiednie obrażenia od błyskawic.

Phase Run

Otrzymujesz efekt, który sprawia, że postać jest silniejsza, trudniejsza do wykrycia i może przechodzić przez wrogów. Użycie jakiejkolwiek umiejętności zamienia ten efekt innym, który zwiększa obrażenia w zwarciu. Zużywa ładunki furii (Frenzy Charges), żeby wydłużyć czas trwania tej umiejętności.

Abyssal Cry

Wydaje okrzyk, spowalniając wrogów i powodując, że wybuchają przy śmierci. Im więcej wrogów znajduje się w pobliżu, tym silniejszy efekt spowolnienia. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games