Path of Exile

Patch 0.9.9c

Dzisiaj został wydany patch 0.9.9c, będący drugim z serii mini patch’ów do major patch’a 0.9.9.

Oprócz naprawy kilku błędów, zostały dodane pomniejsze funkcje, oraz nastąpiły pomniejsze zmiany z balansie gry.

Do najważniejszych zmian należy zaliczyć:

– Pierwszy spotkany zombie w akcie I dropi po śmierci skill gem właściwy dla danej klasy postaci.

– Chat w grze zapamiętuje ostatnie ustawienia i jest domyślnie włączony jako „Globalny”.

– Dodano możliwość zoom’owania obrazu gry poprzez użycie kółka myszki.

– Zmieniono sety gem’ów w nagrodach przy niskopoziomowych quest’ach, tak aby zapewnić graczom większą różnorodność przy wyborze nagrody.

– Zwiększono szansę na lepszy drop przy mobach innych niż „białe”.

– Osłabiono umiejętności używane przez Merveil.

– Naprawiono drop u Merveil. Będzie on teraz lepiej odzwierciedlał trudność walki z nią.

– Naprawiono błąd przy którym Traps nie działały na postaciach używających Blood Magic.

– Moby ożywione przez Necromancer’ów ładują teraz flasks charge’s po swojej każdej śmierci.

Dodatkowo Chris zapowiedział pewne zmiany przy Passive Skill Tree w następnych patch’ach. Prawdopodobnie będzie się z nim wiązać reset punktów.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/31025

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Rain of Arrows

Postać wypuszcza w powietrze wiele strzał, które po chwili lądują u celu.

Rallying Cry

Postać wydaje okrzyk, który zwiększa obrażenia i regenerację many tobie i sojusznikom, jeśli wokół znajdują się jacyś wrogowie. Zwiększenie obrażeń zależy od ilości wrogów wokół. Prowokuje też wrogów, by zaatakowali postać. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games