Dzisiaj został wydany patch 0.9.9c, będący drugim z serii mini patch’ów do major patch’a 0.9.9.
Oprócz naprawy kilku błędów, zostały dodane pomniejsze funkcje, oraz nastąpiły pomniejsze zmiany z balansie gry.
Do najważniejszych zmian należy zaliczyć:
– Pierwszy spotkany zombie w akcie I dropi po śmierci skill gem właściwy dla danej klasy postaci.
– Chat w grze zapamiętuje ostatnie ustawienia i jest domyślnie włączony jako „Globalny”.
– Dodano możliwość zoom’owania obrazu gry poprzez użycie kółka myszki.
– Zmieniono sety gem’ów w nagrodach przy niskopoziomowych quest’ach, tak aby zapewnić graczom większą różnorodność przy wyborze nagrody.
– Zwiększono szansę na lepszy drop przy mobach innych niż „białe”.
– Osłabiono umiejętności używane przez Merveil.
– Naprawiono drop u Merveil. Będzie on teraz lepiej odzwierciedlał trudność walki z nią.
– Naprawiono błąd przy którym Traps nie działały na postaciach używających Blood Magic.
– Moby ożywione przez Necromancer’ów ładują teraz flasks charge’s po swojej każdej śmierci.
Dodatkowo Chris zapowiedział pewne zmiany przy Passive Skill Tree w następnych patch’ach. Prawdopodobnie będzie się z nim wiązać reset punktów.