Path of Exile

Life/ES – plany GGG

Od jakiegoś czasu buildy używające tarczy energetycznej jako głównej defensywy wyraźnie królują nad tymi używającymi życia. Twórcy gry postanowili to zmienić i podzielili się opisem oraz wyjaśnieniem ich planów. Oto główne usprawnienia, które wejdą w życie już w becie nowych aktów. Niektóre rzeczy mogą się oczywiście niejednokrotnie zmienić (w końcu po to jest beta;)).

  • Zmniejszono bazowe wartości tarczy energetycznej na przedmiotach, a także modyfikatory zwiększające tarczę energetyczną. Zwiększono też bazowe wartości uniku i pancerza na wysokopoziomowym uzbrojeniu.
  • Na istniejących przedmiotach zmienią się wartości bazowe ES, ale nie zmienią się wartości liczbowe modyfikatorów – chyba że użyje się sfery, np. Divine Orb. W takim przypadku wartości wylosowane zostaną z nowego, niższego („znerfionego”) zakresu.


VaalRegaliaBefore
przed zmianami
VaalRegaliaAfter
po zmianach

  • Zmiany dotyczą też unikatów (Legacy Shavs!).
  • Usunięto z drzewka słynną pasywkę z „15% more maximum Energy Shield”,
  • Zmniejszono ilość tarczy energetycznej dodawanej przez aurę Discipline, ale za to dodano do tej umiejętności właściwość „30% increased Energy Shield Recharge Rate”,
  • Z warsztatu Elreona usunięto modyfikatora dla pierścieni z „5-20% increased Energy Shield”.
  • Kluczowa umiejętność pasywna (Keystone passive) Vaal Pact nie będzie od teraz w ogóle dotyczyć tarczy energetycznej.
  • Kluczowa umiejętność pasywna (Keystone passive) Zealot’s Oath na razie pozostaje bez zmian, ale może się to zmienić w trakcie bety.
  • Kluczowa umiejętność pasywna (Keystone passive) Ghost Reaver była mniej efektywna dla buildów używających i tarczy energetycznej, i życia, podczas gdy buildy z CI nie ponosiły żadnych konsekwencji jej używania. Zostanie to zmienione prawdopodobnie poprzez dodanie negatywnego mnożnika Energy Shield Recharge Rate.
  • Zmniejszono koszt modyfikatora „5-20% increased Energy Shield” dla amuletów, a także wartości tarczy energetycznej, którą można dodać do uzbrojenia w warsztacie Haku.
HubrisNewCorrected
przykład przedmiotu z tarczą energetyczną od Mistrza
  • Pojawi się nowy modyfikator hybrydowy dla uzbrojenia dodający niewielką ilość życia oraz pancerza/uniku/tarczy energetycznej.
  • LifeNew
    zbroja z nowym modyfikatorem oraz modyfikatorem dodającym życie
    • Uzbrojenie hybrydowe nie ma teraz osobnych modyfikatorów dla np.pancerza i tarczy energetycznej, ale jeden dotyczący obu sposobów obrony (+Armour and Energy Shield), o wartości trochę mniejszej niż kiedyś.
    • GGG rozważają dodanie nowych możliwych modyfikatorów dla poszczególnych zbroi, np. Evasion – Dodge Chance, Armour – Physical Damage Reduction, Energy Shield – Energy Shield recharge rate.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


    Czy wiesz, że:

    W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



    Losowy Skill

    Flame Dash

    Postać przenosi się w ukazane miejsce, pozostawiając za sobą ognistą ścieżkę i raniąc wrogów po drodze.

    Ethereal Knives

    Postać wyczarowuje przed sobą wachlarz noży zadających obrażenia fizyczne.

    Animate Guardian

    Ożywia broń do walki wręcz lub element uzbrojenia, dołączając je do niewidzialnego Strażnika, który walczy po twojej stronie. Ożywienie większej ilości przedmiotów dołącza je do tego samego Strażnika. Działa tylko ze zidentyfikowanymi przedmiotami.


    Stare Gry Frozen Games