Path of Exile

Life/ES – plany GGG

Od jakiegoś czasu buildy używające tarczy energetycznej jako głównej defensywy wyraźnie królują nad tymi używającymi życia. Twórcy gry postanowili to zmienić i podzielili się opisem oraz wyjaśnieniem ich planów. Oto główne usprawnienia, które wejdą w życie już w becie nowych aktów. Niektóre rzeczy mogą się oczywiście niejednokrotnie zmienić (w końcu po to jest beta;)).

  • Zmniejszono bazowe wartości tarczy energetycznej na przedmiotach, a także modyfikatory zwiększające tarczę energetyczną. Zwiększono też bazowe wartości uniku i pancerza na wysokopoziomowym uzbrojeniu.
  • Na istniejących przedmiotach zmienią się wartości bazowe ES, ale nie zmienią się wartości liczbowe modyfikatorów – chyba że użyje się sfery, np. Divine Orb. W takim przypadku wartości wylosowane zostaną z nowego, niższego („znerfionego”) zakresu.


VaalRegaliaBefore
przed zmianami
VaalRegaliaAfter
po zmianach

  • Zmiany dotyczą też unikatów (Legacy Shavs!).
  • Usunięto z drzewka słynną pasywkę z „15% more maximum Energy Shield”,
  • Zmniejszono ilość tarczy energetycznej dodawanej przez aurę Discipline, ale za to dodano do tej umiejętności właściwość „30% increased Energy Shield Recharge Rate”,
  • Z warsztatu Elreona usunięto modyfikatora dla pierścieni z „5-20% increased Energy Shield”.
  • Kluczowa umiejętność pasywna (Keystone passive) Vaal Pact nie będzie od teraz w ogóle dotyczyć tarczy energetycznej.
  • Kluczowa umiejętność pasywna (Keystone passive) Zealot’s Oath na razie pozostaje bez zmian, ale może się to zmienić w trakcie bety.
  • Kluczowa umiejętność pasywna (Keystone passive) Ghost Reaver była mniej efektywna dla buildów używających i tarczy energetycznej, i życia, podczas gdy buildy z CI nie ponosiły żadnych konsekwencji jej używania. Zostanie to zmienione prawdopodobnie poprzez dodanie negatywnego mnożnika Energy Shield Recharge Rate.
  • Zmniejszono koszt modyfikatora „5-20% increased Energy Shield” dla amuletów, a także wartości tarczy energetycznej, którą można dodać do uzbrojenia w warsztacie Haku.
HubrisNewCorrected
przykład przedmiotu z tarczą energetyczną od Mistrza
  • Pojawi się nowy modyfikator hybrydowy dla uzbrojenia dodający niewielką ilość życia oraz pancerza/uniku/tarczy energetycznej.
  • LifeNew
    zbroja z nowym modyfikatorem oraz modyfikatorem dodającym życie
    • Uzbrojenie hybrydowe nie ma teraz osobnych modyfikatorów dla np.pancerza i tarczy energetycznej, ale jeden dotyczący obu sposobów obrony (+Armour and Energy Shield), o wartości trochę mniejszej niż kiedyś.
    • GGG rozważają dodanie nowych możliwych modyfikatorów dla poszczególnych zbroi, np. Evasion – Dodge Chance, Armour – Physical Damage Reduction, Energy Shield – Energy Shield recharge rate.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


    Czy wiesz, że:

    Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



    Losowy Skill

    Contagion

    Sprowadza na wrogów ohydną zarazę, zadającą stopniowo obrażenia od chaosu. Jesli znajdujący sie pod jej wpływem wróg umiera, przenosi się ona na innych wrogów.

    Lacerate

    Wykonuje dwa cięcia wyzwalające fale siłowe, które zadają obrażenia trafionym wrogom. Wrogowie znajdujący się pośrodku tych cięć otrzymują obrażenia od obu. Przy posługiwaniu się dwiema broniami najpierw uderza bronią w prawej ręce, a następnie tą w lewej. Wymaga topora lub miecza.

    Searing Bond

    Stawia totem wyczarowujący ognisty promień, który łączy go z tobą i każdym innym totemem pod twoją kontrolą. Wrogowie, których dotknie promień, a także ci przy jego końcach, otrzymują obrażenia od ognia.


    Stare Gry Frozen Games