Path of Exile

Lepsza wydajność w The Fall of Oriath

Pod koniec przyszłego tygodnia ma zostać wypuszczona trzecia fala bety rozszerzenia 3.0.0, która m.in. polepszy wydajność gry. W poniższym filmiku zaprezentowano niektóre z ulepszeń wydajności.

Powyższy film został nagrany na komputerze o parametrach:

  • Intel i5-6500
  • GeForce 1050 Ti
  • 8 GB of RAM

Największy problem związany był z najdłuższym czasem renderowania klatki wideo, w przeciwieństwie do średniej prędkości odtwarzania. Głównym celem w 3.0.0 było zmniejszenie liczby klatek powodujących spowalnianie gry, tak by nawet w trakcie używaniu kilku umiejętności naraz, gra działała płynnie.

W trzeciej fali bety, znacznie poprawiono prędkości tworzenia i niszczenia obiektów. Była to główna przyczyna „wolnych klatek”, które występowały w trakcie używania kilku umiejętności naraz. Teraz będzie można używać tysięcy efektów umiejętności bez znacznego zmniejszenia liczby klatek.

Również w 3 fali bety pojawi się nowa funkcja o nazwie Dynamic Resolution (dynamiczna rozdzielczość). Jest to funkcja pozwalająca zachować wysoką częstotliwość odtwarzania klatek, nawet wtedy, gdy wzrasta ilość cząsteczek, tymczasowo zmniejszając rozdzielczość sceny 3D.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Spark

Wyzwala iskry, które poruszają się chaotycznie dopóki nie uderzą we wrogów lub nie znikną.

Explosive Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która wkrótce wybucha. Trafienie wroga dodatkowymi strzałami opóźnia wybuch. Gdy wróg zginie lub dopali się lont, strzała wybuchnie, raniąc pobliskich wrogów. Obszar wybuchu jest proporcjonalny do ilości strzał.

Cleave

Postać zakreśla łuk bronią (lub dwiema w przypadku używania dwóch broni jednoręcznych), raniąc wrogów przed sobą. Wymaga topora lub miecza.


Stare Gry Frozen Games