Path of Exile

Lepsza wydajność w The Fall of Oriath

Pod koniec przyszłego tygodnia ma zostać wypuszczona trzecia fala bety rozszerzenia 3.0.0, która m.in. polepszy wydajność gry. W poniższym filmiku zaprezentowano niektóre z ulepszeń wydajności.

Powyższy film został nagrany na komputerze o parametrach:

  • Intel i5-6500
  • GeForce 1050 Ti
  • 8 GB of RAM

Największy problem związany był z najdłuższym czasem renderowania klatki wideo, w przeciwieństwie do średniej prędkości odtwarzania. Głównym celem w 3.0.0 było zmniejszenie liczby klatek powodujących spowalnianie gry, tak by nawet w trakcie używaniu kilku umiejętności naraz, gra działała płynnie.

W trzeciej fali bety, znacznie poprawiono prędkości tworzenia i niszczenia obiektów. Była to główna przyczyna „wolnych klatek”, które występowały w trakcie używania kilku umiejętności naraz. Teraz będzie można używać tysięcy efektów umiejętności bez znacznego zmniejszenia liczby klatek.

Również w 3 fali bety pojawi się nowa funkcja o nazwie Dynamic Resolution (dynamiczna rozdzielczość). Jest to funkcja pozwalająca zachować wysoką częstotliwość odtwarzania klatek, nawet wtedy, gdy wzrasta ilość cząsteczek, tymczasowo zmniejszając rozdzielczość sceny 3D.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Discharge

Zużywa wszystkie zgromadzone ładunki postaci, by zadać pobliskim wrogom obrażenia od żywiołów.

Lightning Arrow

Wypuszcza naładowaną strzałę, która poraża wroga oraz pobliskich przeciwników.

Devouring Totem

Stawia totem pochłaniający pobliskie zwłoki. Jeśli jesteś zraniony, totem zniszczy zwłoki, by odzyskać ci pewną ilość życia i many.


Stare Gry Frozen Games