Path of Exile

Lepsza wydajność w The Fall of Oriath

Pod koniec przyszłego tygodnia ma zostać wypuszczona trzecia fala bety rozszerzenia 3.0.0, która m.in. polepszy wydajność gry. W poniższym filmiku zaprezentowano niektóre z ulepszeń wydajności.

Powyższy film został nagrany na komputerze o parametrach:

  • Intel i5-6500
  • GeForce 1050 Ti
  • 8 GB of RAM

Największy problem związany był z najdłuższym czasem renderowania klatki wideo, w przeciwieństwie do średniej prędkości odtwarzania. Głównym celem w 3.0.0 było zmniejszenie liczby klatek powodujących spowalnianie gry, tak by nawet w trakcie używaniu kilku umiejętności naraz, gra działała płynnie.

W trzeciej fali bety, znacznie poprawiono prędkości tworzenia i niszczenia obiektów. Była to główna przyczyna „wolnych klatek”, które występowały w trakcie używania kilku umiejętności naraz. Teraz będzie można używać tysięcy efektów umiejętności bez znacznego zmniejszenia liczby klatek.

Również w 3 fali bety pojawi się nowa funkcja o nazwie Dynamic Resolution (dynamiczna rozdzielczość). Jest to funkcja pozwalająca zachować wysoką częstotliwość odtwarzania klatek, nawet wtedy, gdy wzrasta ilość cząsteczek, tymczasowo zmniejszając rozdzielczość sceny 3D.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Conversion Trap

Rzuca pułapkę, która sprawi, że wróg, który w nią wejdzie będzie przez jakiś czas walczyć po twojej stronie. Nie działa z unikalnymi potworami i graczami.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Decoy Totem

Stawia totem, który wabi wrogów i prowokuje, by go atakowali.


Stare Gry Frozen Games