Path of Exile

Koniec wsparcia dla Windows XP i Vista

W marcu Path of Exile przestanie działać na systemach Windows XP i Windows Vista. Nastąpi to po wypuszczeniu aktualizacji oznaczonej numerem 3.6.0. Z Windows XP/Vista korzysta jedynie 0,1% graczy, których prosi się o uaktualnienie systemu do nowszej wersji, która posiadającej aktywne wsparcie Microsoftu. 32-bitowy klient gry wciąż jest wspierany, jednak mocno zaleca się używanie wersji 64 bitowej.

W związku z rezygnacją z systemów XP i Vista, gra nie będzie już korzystać z DirectX 9, lecz tylko z DirectX 11, dzięki czemu kod powinien zostać uproszczony i działać szybciej. Zauważono również, że gracze wybierali rendering przy użyciu DirectX 9, ponieważ ta wersja zezwalała na wyłączenie cienie. Natomiast cienie pełnią ważną role w projektowaniu środowiska gry, więc wyłączone cienie sprawiały, że doświadczenie odbierane przez gracza było inne, niż te zamierzone przez twórców. Tak więc, powyższe zmiany powinny dobrze wpłynąć na rozgrywkę w Path of Exile.

2 thoughts on “Koniec wsparcia dla Windows XP i Vista”

  1. „Natomiast cienie pełnią ważną role w projektowaniu środowiska gry, więc wyłączone cienie sprawiały, że doświadczenie odbierane przez gracza było inne, niż te zamierzone przez twórców.”

    Wszystko fajnie, ale ta właśnie opcja ratuje mnie i mogę jako tako grać…

Skomentuj Asdbd Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Blight

Nakłada na wrogów przed tobą negatywny efekt, który zadaje im stopniowo obrażenia od chaosu. Wrogowie nie będący jeszcze pod jego wpływem są także skrępowani przez pewnien czas, co spowalnia ich ruch. Podtrzymywanie czarowania pozwala na nakładanie nowych warstw stopniowych obrażeń, każdej o określonym czasie trwania.

Tornado Shot

Wypuszcza strzałę, która dolatuje do wskazanego miejsca i sama wypuszcza pociski we wszystkich kierunkach.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games