Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.
Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.
Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.
Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.