Path of Exile

Dwutygodniowy event – Turmoil

Czas oczekiwania na wyjście dodatku The Fall of Oriath wypełni jeszcze jedno wydarzenie – Turmoil. Ten event rozpocznie się w piątek 14 lipca w trzech wersjach – Softcore, Hardcore i Hardcore Solo-Self Found – i będzie trwać 2 tygodnie.

Zasady:

  • Każdy obszar będzie pod wpływem jakiegoś (jednego) modyfikatora z poprzednich lig i będzie posiadał:
    • Anarchy – 5 Rogue Exiles,
    • Torment – 5 Tormented Spirits,
    • Invasion – 5 Invaders, z wyłączeniem potwora Bladeback Guardian (Porcupine Goliath, który używa umiejętności Ice Spear, Incinerate Novy i odbija obrażenia),
    • Ambush – 5 Strongboxes,
    • Breach – 5 Breaches,
    • Perandus – 5 Perandus chests, 33% szans na pojawienie się Cadiro na obszarze,
    • Beyond – 20% szans na przywołanie potworów z Beyond,
    • Nemesis – 5 dodatkowych grup z rzadkimi potworami,
    • Bloodlines – 5 dodatkowych grup magicznych potworów.
  • Modyfikatory zmieniają się co godzinę i sa identyczne dla wszystkich graczy, więc można się wymieniać informacjami, gdzie znajdują się najlepsze rzeczy.
  • Podczas tego eventu nie da się uzyskać unikatów wyłącznych dla powyższych lig (np.Voll’s Devotion, Voideye)
  • Po zakończeniu eventu ani postacie, ani zawartość skrzyni nie są usuwane.

Podsumowując – Headhuntera nie da się wydropić ani wychancować, ale za to jest szansa, że sprzeda go nam Cadiro i pasek nie zostanie usunięty po zakończeniu ligi.;)

Pula losowych nagród będzie współdzielona w tych 3 eventach. Efekty będa rozdawane dopiero po ich zakończeniu, a Mystery Boxy i klucze do bety – od poniedziałku do czwartku w czasie dnia roboczego w Nowej Zelandii.

Nagrody
Losowe nagrody

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Lightning Warp

Postać z niewielkim opóźnieniem przenosi się do celu, a wrogowie znajdujący się na obszarze teleportu otrzymują obrażenia od błyskawic.

Blade Vortex

Krótkotrwałe eteryczne ostrza wirują wokół postaci, zadając obrażenia wrogom, przez których przechodzą.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games