Path of Exile

Descent Event – nowy tryb w Path of Exile

Serwis pcgamer.com ujawnił, że w trzecim sezonie pojawi się nowy tryb „Descent„. Poniżej informacja przekazana przez PC Gamer:

W „Descent” nie będzie możliwości powrotu do miasta lub wykorzystywania waypointów albo portali. Descent cechować się będzie własną ekonomią, wysokim lootem i potworami, które występują tylko podczas trwania tej ligi. Po zakończeniu eventu wszystkie postacie i przedmioty zostaną zniszczone.

W przyszłym tygodniu pojawi się harmonogram wyścigów, ma ich być około 50 a każdy z nich będzie trwał godzinę. Wyścigi wystartują 29 czerwca i będą pojawiały się przez 6 tygodni.

Źródło: PC Gamer.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Spirit Offering

Pochłania zwłoki, dodając twoim sługom tarczę energetyczną, obrażenia od chaosu oraz odporności na żywioły. Dodatkowa tarcza energetyczna odnawia się przy pojawieniu. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności i ilość dodatkowej tarczy energetyczne.

Projectile Weakness

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że są bardziej podatni na przebicie i odrzut oraz otrzymują zwiększone obrażenia od pocisków.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games