Path of Exile

Koniec wsparcia dla Windows XP i Vista

W marcu Path of Exile przestanie działać na systemach Windows XP i Windows Vista. Nastąpi to po wypuszczeniu aktualizacji oznaczonej numerem 3.6.0. Z Windows XP/Vista korzysta jedynie 0,1% graczy, których prosi się o uaktualnienie systemu do nowszej wersji, która posiadającej aktywne wsparcie Microsoftu. 32-bitowy klient gry wciąż jest wspierany, jednak mocno zaleca się używanie wersji 64 bitowej.

W związku z rezygnacją z systemów XP i Vista, gra nie będzie już korzystać z DirectX 9, lecz tylko z DirectX 11, dzięki czemu kod powinien zostać uproszczony i działać szybciej. Zauważono również, że gracze wybierali rendering przy użyciu DirectX 9, ponieważ ta wersja zezwalała na wyłączenie cienie. Natomiast cienie pełnią ważną role w projektowaniu środowiska gry, więc wyłączone cienie sprawiały, że doświadczenie odbierane przez gracza było inne, niż te zamierzone przez twórców. Tak więc, powyższe zmiany powinny dobrze wpłynąć na rozgrywkę w Path of Exile.

2 thoughts on “Koniec wsparcia dla Windows XP i Vista”

  1. „Natomiast cienie pełnią ważną role w projektowaniu środowiska gry, więc wyłączone cienie sprawiały, że doświadczenie odbierane przez gracza było inne, niż te zamierzone przez twórców.”

    Wszystko fajnie, ale ta właśnie opcja ratuje mnie i mogę jako tako grać…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Reave

Postać atakuje niewielki obszar przed sobą. Jeśli trafiony zostaje cel, zasięg działania zwiększa się tymczasowo przy kolejnym uderzeniu. Gdy zostaje użyta inna umiejętność, zasięg wraca do stanu pierwotnego.

Sunder

Postać uderza w ziemię swoją główną bronią, tworząc przed sobą pęknięcie w ziemi, króre rani wrogów na swoim obszarze. Dotknięci przez nie wrogowie uwalniają niewielką falę uderzeniową, która zadaje obrażenia wrogom wokół.


Stare Gry Frozen Games