Path of Exile

Zapowiedź zmiany drzewka umiejętności pasywnych

Na oficjalnej stronie gry został zamieszczony link do filmu prezentującego zmiany w drzewie umiejętności pasywnych, które to zostaną zaimplementowane w nadchodzącym patch’u 0.9.11. Poniżej zamieszczam link do tego filmiku, a w dalszej części postaram się krótko opowiedzieć o tym.

Po obejrzeniu filmiku i komentarzach deweleperów można zauważyć, że głównymi zamierzeniami było ułatwienie rozeznania dla początkujących graczy oraz zbalansowanie istniejących build’ów postaci. Do najbardziej widocznych zmian należy uproszczenie startowych lokacji (mniejszy wybór na samym początku rozwoju), klaryfikacja dróg rozwoju (łatwo można zauważyć podstawowe zalecane build’y i drogi do ich osiągnięcia), a także mocne wyspecjalizowanie poszczególnych części drzewa (startowe lokacje zawierają charakterystyczne umiejętności dla danych klas, środkowa część zawiera ogólne umiejętności przydatne dla większości kombinacji, a najbardziej zewnętrzna część drzewa zawiera umiejętności przeznaczone dla specyficznych build’ów).

Zmiany zostały przyjęte chłodno przez dotychczasowych graczy. Głównymi kontrargumentami padającymi przeciwko nowemu design’owi drzewa jest zbyt daleko posunięte uproszczenie, a także utrudnienie w stosowaniu najbardziej egzotycznych build’ów (takich jak np. Duelist Caster). Deweloperzy proszą o hamowanie wstępnych emocji i zaczekanie z ocenami do wyjścia patch’a. Obiecują także otwarcie na sugestie graczy dotyczące ciągłego ulepszania drzewa, a także chęć wspierania najciekawszych build’ów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Arctic Breath

Wystrzeliwuje pocisk w postaci zamrożonej czaszki, która pozostawia za sobą na ziemi lodowy ślad. Czaszka wybucha przy zderzeniu, zamrażając ziemię i zadając obrażenia na obszarze działania.

Blade Flurry

Przy podtrzymywaniu niejednokrotnie uderza wrogów w kręgu przed postacią, zadając obrażenia wrogowi i na obszarze wokół niego. Im dłużej podtrzymywana jest umiejętność, tym większe od niej obrażenia. Przy zaprzestaniu podtrzymywania, wyzwala dodatkowe uderzenie za każdy etap podtrzymywania. Wymaga sztyletu, szponów lub miecza jednoręcznego.

Punishment

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że każdy, kogo atakują otrzymuje tymczasowy buff zapewniający zwiększoną szybkość ataku oraz więcej obrażeń.


Stare Gry Frozen Games