Path of Exile

Zapowiedź zmiany drzewka umiejętności pasywnych

Na oficjalnej stronie gry został zamieszczony link do filmu prezentującego zmiany w drzewie umiejętności pasywnych, które to zostaną zaimplementowane w nadchodzącym patch’u 0.9.11. Poniżej zamieszczam link do tego filmiku, a w dalszej części postaram się krótko opowiedzieć o tym.

Po obejrzeniu filmiku i komentarzach deweleperów można zauważyć, że głównymi zamierzeniami było ułatwienie rozeznania dla początkujących graczy oraz zbalansowanie istniejących build’ów postaci. Do najbardziej widocznych zmian należy uproszczenie startowych lokacji (mniejszy wybór na samym początku rozwoju), klaryfikacja dróg rozwoju (łatwo można zauważyć podstawowe zalecane build’y i drogi do ich osiągnięcia), a także mocne wyspecjalizowanie poszczególnych części drzewa (startowe lokacje zawierają charakterystyczne umiejętności dla danych klas, środkowa część zawiera ogólne umiejętności przydatne dla większości kombinacji, a najbardziej zewnętrzna część drzewa zawiera umiejętności przeznaczone dla specyficznych build’ów).

Zmiany zostały przyjęte chłodno przez dotychczasowych graczy. Głównymi kontrargumentami padającymi przeciwko nowemu design’owi drzewa jest zbyt daleko posunięte uproszczenie, a także utrudnienie w stosowaniu najbardziej egzotycznych build’ów (takich jak np. Duelist Caster). Deweloperzy proszą o hamowanie wstępnych emocji i zaczekanie z ocenami do wyjścia patch’a. Obiecują także otwarcie na sugestie graczy dotyczące ciągłego ulepszania drzewa, a także chęć wspierania najciekawszych build’ów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Righteous Fire

Magiczny ogień gwałtownie spala ciebie i pobliskich wrogów, znacznie zwiększając twoje obrażenia od czarów. Umiejętność wyłączy się, gdy zostanie ci 1 punkt życia.

Lightning Strike

Nasyca broń do walki wręcz energią elektryczną. Przy uderzeniach część obrażeń fizycznych zmieniana jest w obrażenia od błyskawic, a zgromadzona energia jest uwalniana w postaci pocisków. Jeśli atak wręcz trafi w cel, pociski też nie mogą chybić.

Leap Slam

Postać doskakuje we wskazane miejsce, raniąc wrogów w miejscu wylądowania swoją główną bronią i odrzucając niektórych z nich.


Stare Gry Frozen Games