Path of Exile

Pierścień The Hungry Loop

Gdy opublikowano ogłoszenie dodatku War for the Atlas, uwagę graczy od razu przykuł unikatowy pierścień The Hungry Loop. Dzisiaj wyjaśniono, jak dokładnie działa ten przedmiot, aby rozwiać wszelkie wątpliwości graczy.

Hungry Loop 1
pierścień po znalezieniu

Może on pochłonąć do 4 umieszczonych w nim kamieni wspomagających umiejętności (support gems), gdy te osiągną swój maksymalny poziom.

Żeby kamień mógł zostać skarmiony pierścieniowi, musi być umieszczony w jego gnieździe przy osiągnięciu najwyższego poziomu. Nie trzeba jednak nosić tam kamienia przez cały czas – można też wsadzić tam kamień 19 poziomu, który jest gotowy do osiągnięcia 20 poziomu i kliknąć na krzyżyk, a kamień zostanie wchłonięty.

Hungry Loop 2
pierścień, który wchłonął kamień Cast When Damage Taken

Kamień ignoruje jakość (quality) kamieni, nie lubi też kamieni o nienaturalnie wysokim poziomie osiągniętym przez użycie Vaal Orb – np. kamień o poziomie 21, Empower o poziomie 4 – ale Empower, który osiągnie w pierścieniu poziom 3 zostanie pochłonięty.

Pożarte kamienie podporządkowują się takim zasadom, jak kamienie wsparcia w zwykłych przedmiotach, co oznacza, że jeśli na przykład zostaną pochłonięte dwa trigger gems (np. Cast When Damage Taken, Cast When Stunned), umiejętność włożona w pierścień nie będzie działać.

Gdy sprzedamy pierścień handlarzowi, otrzymamy kamienie, które mu skarmiliśmy, ale nie sam pierścień.

The Hungry Loop 3
pierścień, który pochłonął 4 kamienie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Arctic Breath

Wystrzeliwuje pocisk w postaci zamrożonej czaszki, która pozostawia za sobą na ziemi lodowy ślad. Czaszka wybucha przy zderzeniu, zamrażając ziemię i zadając obrażenia na obszarze działania.

Smoke Mine

Umieszcza minę, która teleportuje cię do siebie po jej zdetonowaniu. W miejscach ucieczki i przybycia pojawiają się obłoki dymu oślepiające wrogów oraz tymczasowo zwiększające szybkość poruszania się.

Infernal Blow

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od ognia. Jesli wkrótce po uderzeniu wróg umiera, wybucha on, zadając obrażenia od ogania pobliskim wrogom. Obrażenia od wybuchu nie mogą być odbite. Wymaga miecza, maczugi, laski lub nieuzbrojonej ręki.


Stare Gry Frozen Games