Path of Exile

Patch 0.9.9c

Dzisiaj został wydany patch 0.9.9c, będący drugim z serii mini patch’ów do major patch’a 0.9.9.

Oprócz naprawy kilku błędów, zostały dodane pomniejsze funkcje, oraz nastąpiły pomniejsze zmiany z balansie gry.

Do najważniejszych zmian należy zaliczyć:

– Pierwszy spotkany zombie w akcie I dropi po śmierci skill gem właściwy dla danej klasy postaci.

– Chat w grze zapamiętuje ostatnie ustawienia i jest domyślnie włączony jako „Globalny”.

– Dodano możliwość zoom’owania obrazu gry poprzez użycie kółka myszki.

– Zmieniono sety gem’ów w nagrodach przy niskopoziomowych quest’ach, tak aby zapewnić graczom większą różnorodność przy wyborze nagrody.

– Zwiększono szansę na lepszy drop przy mobach innych niż „białe”.

– Osłabiono umiejętności używane przez Merveil.

– Naprawiono drop u Merveil. Będzie on teraz lepiej odzwierciedlał trudność walki z nią.

– Naprawiono błąd przy którym Traps nie działały na postaciach używających Blood Magic.

– Moby ożywione przez Necromancer’ów ładują teraz flasks charge’s po swojej każdej śmierci.

Dodatkowo Chris zapowiedział pewne zmiany przy Passive Skill Tree w następnych patch’ach. Prawdopodobnie będzie się z nim wiązać reset punktów.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/31025

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Ice Spear

Wyczarowuje odłamek lodu, który przebija wrogów znajdujących się w bliskiej odległości i ma zwiększoną szanse na uderzenie krytyczne przeciwko wrogom znajdującym się dalej.

Lacerate

Wykonuje dwa cięcia wyzwalające fale siłowe, które zadają obrażenia trafionym wrogom. Wrogowie znajdujący się pośrodku tych cięć otrzymują obrażenia od obu. Przy posługiwaniu się dwiema broniami najpierw uderza bronią w prawej ręce, a następnie tą w lewej. Wymaga topora lub miecza.

Enduring Cry

Postać wydaje okrzyk i otrzymuje ładunki wytrzymałości (Endurance Charges), których ilość zależy od ilości wrogów wokół. Otrzymuje także regenerację życia, jeśli wokół znajdują się jacykolwiek wrogowie oraz prowokuje ich do ataku. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games