Path of Exile

Zapowiedź ligi Harbinger

Razem z dodatkiem The Fall of Oriath będziemy też mieć nową Ligę (sezon) – Harbinger. Tym razem zrezygnowano z kolejnego odcienia fioletu i dominującą barwą jest niebieski.

W lidze tej spotkamy tajemniczych bossów Harbinger (Heroldów), posługujących się nieznanym nikomu językiem, którzy mogą tworzyć potwory z danych obszarów i mają nad nimi panowanie. Nie moga być zaatakowani bezpośrednio, ale zostaną zranieni po zabiciu ich sług. Gdy zginą, wypadną z nich currency shards (odłamki sfer), zarówno nam już znanych, jak i kilka nowych sfer (np. Exalted Shard, Binding Shard, Annulment Shard, Engineer’s Shard, Ancient Shard). Z odłamków można będzie też poskładać nowe unikaty ekskluzywne dla tej ligi.

odłamki
Nowe Odłamki i sfery

Nagrody to jak zwykle dekoracyjny totem do kryjówki i 3 efekty za wypełnianie Wyzwań (Challenges). 12 Wyzwań gwarantuje efekt świecących niebieskich oczu, za 24 można uzyskać wizualną koronę, a za 36 – efekt postaci (wygląda jak coś w rodzaju aury).
nagrody
nagrody za Wyzwania


Można tez będzie nabyć niebieskie zestawy wsparcia Harbinger za odpowiednio 30 i 60 dolarów.
HarbingerPet
zwierzę z zestawu wsparcia

Tak przy okazji, zaczęła się beta dla wersji Path of Exile dla Xbox, któa potrwa około trzech tygodni. Zapisać się można tutaj. Klucz nie działa na PC.

PoE na Xbox
PoE na Xbox One

3 thoughts on “Zapowiedź ligi Harbinger”

  1. Witam robisz dobrą robotę z tłumaczeniem news’ów
    na tej stronie. Zawsze chętnie czytam chociaż j. angielski w stopniu raczkującym znam 😉
    Pozdrawiam 🙂

  2. Dokładnie, jedyny serwis Pl, gdzie zaglądam zachęcam do działania.
    P.s „Można tez będzie nabyć niebieskie zestawy wsparcia Harbinger za odpowiednio 30 i 60 dolarów.” nie bardzo wiem gdzie są te zestawy wsparcia ale pewnie za niedługo się wyjaśni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Blood Rage

Nakłada efekt, który zadaje postaci stopniowe obrażenia fizyczne, jednocześnie dodając jej szybkość ataku i kradzież życia.

Vigilant Strike

Wyprowadza potężne uderzenie, otrzymując przy tym bonus Fortify, który zmniejsza otrzymywane obrażenia. Zużycie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie. Wymaga broni do walki wręcz.


Stare Gry Frozen Games