Path of Exile

Zapowiedź 0.9.10

Chris Wilson zapowiedział dzisiaj, że pod koniec przyszłego tygodnia zostanie opublikowany nowy patch do Closed Bety o numeracji 0.9.10. Poniżej podaje najważniejsze zapowiedziane zmiany.

– Zwiększenie odczuwalnego poziomu trudności na poziomach Cruel, Ruthless i Merciless poprzez zwiększenie obrażeń zadawanych przez moby oraz zwiększenie grup w których one występują;

– Dodana możliwość ustawienia utworzonych przez siebie party jako private lub public. Public Parties będą wyświetlane na nowym obiekcie w miastach – Notice Board;

– Dodana możliwość porównywania przedmiotów z tymi noszonymi przez postać, poprzez wciśnięcia klawisza ALT podczas zaznaczenia przedmiotu;

– Podczas gry w kilka osób, przedmioty będą znikać kilka sekund po ich wypadnięciu. Czas tego procesu będzie zależny od położenia przedmiotu względem postaci, która go wydropiła. Ma to zapobiec „kradzieżom” czyjegoś dropa;

– Zostanie dodanych conajmniej 5 „autorskich” przedmiotów klasy Unique;

Dodatkowo zostało potwierdzone, że mimo wcześniejszych zapowiedzi, patch 0.9.10 nie będzie ostatnim poprzedzającym Open Betę. Nastąpi po nim jeszcze patch 0.9.11, który będzie zawierał m.in. końcowego boss’a drugiego aktu, a także nowy „End Content” zastępujący Maelstorm of Chaos.

Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że prawdopodobnie zostanie przesunięta data rozpoczęcia Open Bety. Wśród elementów wprowadzonych na początku Open Bety mają pojawić się m.in. możliwość handlu z innym graczami a także Arena PvP.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/33360

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Summon Skeletons

Przywołuje poruszające się powoli szkielety-sługi, które rozpadają się wraz z upływem czasu. Nie wymaga zwłok do użycia.

Viper Strike

Uderza wroga, dodając część obrażeń fizycznych jako obrażenia od chaosu i zatruwa wroga. Wymaga szponów, sztyletu lub miecza.

Earthquake

Uderza w ziemię, powodując jej pęknięcie oraz zadając obrażenia na obszarze. Peknięcie powoduje wstrząs wtórny, który następuje po krótkiej chwili. Trzęsienia ziemi spowodowane przed uaktywnieniem ostatniego pęknięcia nie mogą powodować wstrząsów wtórnych. Wymaga topora, maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games