Path of Exile

Zapowiedź 0.9.10

Chris Wilson zapowiedział dzisiaj, że pod koniec przyszłego tygodnia zostanie opublikowany nowy patch do Closed Bety o numeracji 0.9.10. Poniżej podaje najważniejsze zapowiedziane zmiany.

– Zwiększenie odczuwalnego poziomu trudności na poziomach Cruel, Ruthless i Merciless poprzez zwiększenie obrażeń zadawanych przez moby oraz zwiększenie grup w których one występują;

– Dodana możliwość ustawienia utworzonych przez siebie party jako private lub public. Public Parties będą wyświetlane na nowym obiekcie w miastach – Notice Board;

– Dodana możliwość porównywania przedmiotów z tymi noszonymi przez postać, poprzez wciśnięcia klawisza ALT podczas zaznaczenia przedmiotu;

– Podczas gry w kilka osób, przedmioty będą znikać kilka sekund po ich wypadnięciu. Czas tego procesu będzie zależny od położenia przedmiotu względem postaci, która go wydropiła. Ma to zapobiec „kradzieżom” czyjegoś dropa;

– Zostanie dodanych conajmniej 5 „autorskich” przedmiotów klasy Unique;

Dodatkowo zostało potwierdzone, że mimo wcześniejszych zapowiedzi, patch 0.9.10 nie będzie ostatnim poprzedzającym Open Betę. Nastąpi po nim jeszcze patch 0.9.11, który będzie zawierał m.in. końcowego boss’a drugiego aktu, a także nowy „End Content” zastępujący Maelstorm of Chaos.

Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że prawdopodobnie zostanie przesunięta data rozpoczęcia Open Bety. Wśród elementów wprowadzonych na początku Open Bety mają pojawić się m.in. możliwość handlu z innym graczami a także Arena PvP.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/33360

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Ice Trap

Rzuca runiczną pułapkę, która wywołuje serię eksplozji i zadaje obrażenia od zimna złapanym w nią wrogom.

Infernal Blow

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od ognia. Jesli wkrótce po uderzeniu wróg umiera, wybucha on, zadając obrażenia od ogania pobliskim wrogom. Obrażenia od wybuchu nie mogą być odbite. Wymaga miecza, maczugi, laski lub nieuzbrojonej ręki.


Stare Gry Frozen Games