Path of Exile

Zapowiedź 0.9.10

Chris Wilson zapowiedział dzisiaj, że pod koniec przyszłego tygodnia zostanie opublikowany nowy patch do Closed Bety o numeracji 0.9.10. Poniżej podaje najważniejsze zapowiedziane zmiany.

– Zwiększenie odczuwalnego poziomu trudności na poziomach Cruel, Ruthless i Merciless poprzez zwiększenie obrażeń zadawanych przez moby oraz zwiększenie grup w których one występują;

– Dodana możliwość ustawienia utworzonych przez siebie party jako private lub public. Public Parties będą wyświetlane na nowym obiekcie w miastach – Notice Board;

– Dodana możliwość porównywania przedmiotów z tymi noszonymi przez postać, poprzez wciśnięcia klawisza ALT podczas zaznaczenia przedmiotu;

– Podczas gry w kilka osób, przedmioty będą znikać kilka sekund po ich wypadnięciu. Czas tego procesu będzie zależny od położenia przedmiotu względem postaci, która go wydropiła. Ma to zapobiec „kradzieżom” czyjegoś dropa;

– Zostanie dodanych conajmniej 5 „autorskich” przedmiotów klasy Unique;

Dodatkowo zostało potwierdzone, że mimo wcześniejszych zapowiedzi, patch 0.9.10 nie będzie ostatnim poprzedzającym Open Betę. Nastąpi po nim jeszcze patch 0.9.11, który będzie zawierał m.in. końcowego boss’a drugiego aktu, a także nowy „End Content” zastępujący Maelstorm of Chaos.

Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że prawdopodobnie zostanie przesunięta data rozpoczęcia Open Bety. Wśród elementów wprowadzonych na początku Open Bety mają pojawić się m.in. możliwość handlu z innym graczami a także Arena PvP.

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/33360

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Elemental Weakness

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporności na żywioły.

Lacerate

Wykonuje dwa cięcia wyzwalające fale siłowe, które zadają obrażenia trafionym wrogom. Wrogowie znajdujący się pośrodku tych cięć otrzymują obrażenia od obu. Przy posługiwaniu się dwiema broniami najpierw uderza bronią w prawej ręce, a następnie tą w lewej. Wymaga topora lub miecza.

Infernal Blow

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od ognia. Jesli wkrótce po uderzeniu wróg umiera, wybucha on, zadając obrażenia od ogania pobliskim wrogom. Obrażenia od wybuchu nie mogą być odbite. Wymaga miecza, maczugi, laski lub nieuzbrojonej ręki.


Stare Gry Frozen Games