Path of Exile

Wczesne grafiki koncpcyjne

Na poniższej fotografii znajdują się wczesne concept arty dla Brutusa, wysokopoziomowej postaci Alchemist, której nazwa zmieniła się na Shadow, Ranger z unikalnym łukiem i przywołanym stworzeniem oraz wysokopoziomowa postać oparta na atrybucie inteligencji wraz ze sztyletami.

concept art

One thought on “Wczesne grafiki koncpcyjne”

Skomentuj onmato2 Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Spirit Offering

Pochłania zwłoki, dodając twoim sługom tarczę energetyczną, obrażenia od chaosu oraz odporności na żywioły. Dodatkowa tarcza energetyczna odnawia się przy pojawieniu. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności i ilość dodatkowej tarczy energetyczne.

Phase Run

Otrzymujesz efekt, który sprawia, że postać jest silniejsza, trudniejsza do wykrycia i może przechodzić przez wrogów. Użycie jakiejkolwiek umiejętności zamienia ten efekt innym, który zwiększa obrażenia w zwarciu. Zużywa ładunki furii (Frenzy Charges), żeby wydłużyć czas trwania tej umiejętności.

Immortal Call

Postać zużywa wszystkie posiadane ładunki wytrzymałości (Endurance Charges) i staje się przez jakis czas niewrażliwa na obrażenia fizyczne. Czas trwania umiejętności zależy od liczby zużytych ładunków.


Stare Gry Frozen Games