Path of Exile

Warbands i Tempest – nowe ligi z wyzwaniami

Wraz z dodatkiem Path of Exile: The Awakening rozpoczną się Ligi Tymczasowe Warbands i Tempest. Wystartują 10 lipca, o godz. 21:00 czasu polskiego. Nie wiadomo na razie, ile miesięcy będą trwać. Nagrodą za ukończenie 8 Wyzwań będzie, tak jak poprzednio, dekoracja do kryjówki w kształcie totemu „rosnąca” wraz z każdym ukończonym wyzwaniem. 50 pierwszych graczy, którzy wypełnią wszystkie 8 misji, otrzyma unikalną koszulkę.

W tym sezonie GGG postawili sobie za cel zmotywowanie graczy do eksploracji świata Wraeclastu poza końcowymi mapami, zwiększając znaczenie innych lokacji. W nowych ligach  wojujące klany w Warbands i znaczniki mininawałnic w Tempest będą czasowo pojawiać się w tych samych lokacjach dla wszystkich graczy.
Poniżej film obrazujący cechy nowych lig, a także ich dłuższy opis.

Liga Warbands
Standardowa liga z Wyzwaniami. Będzie można napotkać w niej wojownicze klany, które rozprzestrzeniły się po Wraeclaście. Są to ciasno powiązane grupy wrogów, współpracujące ze sobą i używające umiejętności dających potężne synergie, pozwalające na łatwiejsze pokonanie cię. Na wyższych poziomach częściej możesz spotkać elitarnych członków grup i ich liderów. Każdy w grupie ma swoją rolę – regularni wojownicy spróbują bezpośrednio zaangażować cię do walki, a członkowie grupy ich wspierający będą ich wzmacniać, nie atakując cię, o ile nie wejdziesz im w drogę. Ważniejsi członkowie grup będą kierować walką, często z aktywnymi aurami, sprawiającymi, że banda jest jeszcze silniejsza. Po zabiciu większości jej członków wezmą sprawy w swoje ręce i spróbują jak najszybciej zakończyć walkę, będąc przy tym bardzo agresywnymi.
Każdy z 3 klanów został zaprojektowany przez kogo innego i ma możliwość wyrzucenia specyficznego dla siebie unikatu lub magicznego przedmiotu. 

Liga Tempest
Liga Hardcore. W tej lidze Wraeclast nawiedzają magiczne Nawałnice. Mogą powodować różne efekty dotykające zarówno graczy, jak i potwory, np. zmienić ich rozmiar, powodując obrażenia, zmieniając ilość i rzadkość dropu, czy też ożywiając wszystkie wyrzucane bronie.
Gdy w lokacji będzie Nawałnica, będziesz okazjonalnie widzieć kolorowe znaczniki na ziemi. Uderzając, oddziałuje na wszystkich na określonym obszarze. Nawałnice są widziane przez godzinę na mapie świata Wraeclastu, przez wszystkich graczy w lidze, średnio na ok. 50% lokacji jednocześnie.
Spowodowane przez nią efekty mogą być zarówno pozytywne, jak i negatywne, więc należy grać uważnie, przyciągając potwory do tych negatywnych i starając się samemu uzyskać te korzystne. Niektóre z nich są jednoznacznie pozytywne, np. Glimmering Tempest oddziałując na ciebie, sprawia, że znajdujesz lepsze przedmioty, a na potwory – sprawia, że lepsze przedmioty są wyrzucane.
Nawałnice będą miały swoje modyfikatory, tak jak przedmioty – prefiksy (przedrostki) decydujące o efektach od uderzeń nawałnic i suffiksy (przyrostki) przydające nowe „zachowanie” obszarowi dotkniętemu Nawałnicą.

Zarówno wrogie klany, jak i Nawałnice będą się pojawiać na mapach. Jako że nie można ich zobaczyć na mapie świata Wraeclastu, gracze będą musieli ze sobą współpracować, by je odnaleźć.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Flesh Offering

Pochłania zwłoki, zapewniając tymczasowo zwiększając szybkość twoich sług. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Rallying Cry

Postać wydaje okrzyk, który zwiększa obrażenia i regenerację many tobie i sojusznikom, jeśli wokół znajdują się jacyś wrogowie. Zwiększenie obrażeń zależy od ilości wrogów wokół. Prowokuje też wrogów, by zaatakowali postać. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games