Path of Exile

Warbands i Tempest – nowe ligi z wyzwaniami

Wraz z dodatkiem Path of Exile: The Awakening rozpoczną się Ligi Tymczasowe Warbands i Tempest. Wystartują 10 lipca, o godz. 21:00 czasu polskiego. Nie wiadomo na razie, ile miesięcy będą trwać. Nagrodą za ukończenie 8 Wyzwań będzie, tak jak poprzednio, dekoracja do kryjówki w kształcie totemu „rosnąca” wraz z każdym ukończonym wyzwaniem. 50 pierwszych graczy, którzy wypełnią wszystkie 8 misji, otrzyma unikalną koszulkę.

W tym sezonie GGG postawili sobie za cel zmotywowanie graczy do eksploracji świata Wraeclastu poza końcowymi mapami, zwiększając znaczenie innych lokacji. W nowych ligach  wojujące klany w Warbands i znaczniki mininawałnic w Tempest będą czasowo pojawiać się w tych samych lokacjach dla wszystkich graczy.
Poniżej film obrazujący cechy nowych lig, a także ich dłuższy opis.

Liga Warbands
Standardowa liga z Wyzwaniami. Będzie można napotkać w niej wojownicze klany, które rozprzestrzeniły się po Wraeclaście. Są to ciasno powiązane grupy wrogów, współpracujące ze sobą i używające umiejętności dających potężne synergie, pozwalające na łatwiejsze pokonanie cię. Na wyższych poziomach częściej możesz spotkać elitarnych członków grup i ich liderów. Każdy w grupie ma swoją rolę – regularni wojownicy spróbują bezpośrednio zaangażować cię do walki, a członkowie grupy ich wspierający będą ich wzmacniać, nie atakując cię, o ile nie wejdziesz im w drogę. Ważniejsi członkowie grup będą kierować walką, często z aktywnymi aurami, sprawiającymi, że banda jest jeszcze silniejsza. Po zabiciu większości jej członków wezmą sprawy w swoje ręce i spróbują jak najszybciej zakończyć walkę, będąc przy tym bardzo agresywnymi.
Każdy z 3 klanów został zaprojektowany przez kogo innego i ma możliwość wyrzucenia specyficznego dla siebie unikatu lub magicznego przedmiotu. 

Liga Tempest
Liga Hardcore. W tej lidze Wraeclast nawiedzają magiczne Nawałnice. Mogą powodować różne efekty dotykające zarówno graczy, jak i potwory, np. zmienić ich rozmiar, powodując obrażenia, zmieniając ilość i rzadkość dropu, czy też ożywiając wszystkie wyrzucane bronie.
Gdy w lokacji będzie Nawałnica, będziesz okazjonalnie widzieć kolorowe znaczniki na ziemi. Uderzając, oddziałuje na wszystkich na określonym obszarze. Nawałnice są widziane przez godzinę na mapie świata Wraeclastu, przez wszystkich graczy w lidze, średnio na ok. 50% lokacji jednocześnie.
Spowodowane przez nią efekty mogą być zarówno pozytywne, jak i negatywne, więc należy grać uważnie, przyciągając potwory do tych negatywnych i starając się samemu uzyskać te korzystne. Niektóre z nich są jednoznacznie pozytywne, np. Glimmering Tempest oddziałując na ciebie, sprawia, że znajdujesz lepsze przedmioty, a na potwory – sprawia, że lepsze przedmioty są wyrzucane.
Nawałnice będą miały swoje modyfikatory, tak jak przedmioty – prefiksy (przedrostki) decydujące o efektach od uderzeń nawałnic i suffiksy (przyrostki) przydające nowe „zachowanie” obszarowi dotkniętemu Nawałnicą.

Zarówno wrogie klany, jak i Nawałnice będą się pojawiać na mapach. Jako że nie można ich zobaczyć na mapie świata Wraeclastu, gracze będą musieli ze sobą współpracować, by je odnaleźć.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Herald of Thunder

Przez twoje ręce przepływają wyładowania elektryczne, dodając obrażenia od błyskawic do twoich zaklęć i ataków. Jeżeli zabijesz porażonego wroga,w pobliżu będą pojawiać się pioruny i uderzać we wrogów.

Blood Rage

Nakłada efekt, który zadaje postaci stopniowe obrażenia fizyczne, jednocześnie dodając jej szybkość ataku i kradzież życia.

Warlord's Mark

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, czyniąc ich mniej odpornymi na ogłuszenia. Przy trafianiu przeklętych celów postać wykrada życie i manę, a ich śmierć daje szansę na otrzymanie ładunku wytrzymałości (Endurance Charge).


Stare Gry Frozen Games