Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Ball Lightning

Tworzy poruszający się powoli pocisk, który od czasu do czasu rani wrogów wyładowaniami elektrycznymi.

Bladefall

Eteryczne noże spadają z nieba, zadając obrażenia seriami. Każda ponowna seria jest szersza niż poprzednia, ale zadaje mniej obrażeń. Jeśli nałożą się na siebie, wrogowie mogą zostać zranieni kilkakrotnie.

Static Strike

Postać atakuje wrogów w zwarciu, gromadząc w sobie krótkotrwałe ładunki energii kinetycznej, które po chwili ranią przeciwników wokół.


Stare Gry Frozen Games