Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Purity of Lightning

Uaktywnia aurę zwiększającą odporność na błyskawice tobie i twoim sojusznikom.

Haste

Uaktywnia aurę, która zwiększa tobie i sojusznikom szybkość poruszania się, ataku oraz rzucania zaklęć.

Flame Totem

Stawia totem wyzwalający strumienie ognia w kierunku wrogów.


Stare Gry Frozen Games