Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Z nazw miesięcy w grze można wywnioskować, że Wraeclast znajduje się na półkuli południowej.



Losowy Skill

Glacial Cascade

Sople lodu wyłaniają się spod ziemi i ranią wrogów na obszarze.

Temporal Chains

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, spowalniając zarówno ich, jak i zanikanie nałożonych na nich efektów.

Vengeance

Daje szansę na szybki kontraktak przeciwko wrogom wokół, gdy ktoś cię trafi. Zasięg broni zwiększa obszar ataku. Wymaga broni do walki wręcz.


Stare Gry Frozen Games