Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Summon Lightning Golem

Przyzywa golema błyskawic, który zwiększa twoją szybkość ataku i rzucania czarów. Golem może wypuszczać zaklęte pociski, miotać we wrogów kulami energii, a także tworzyć tymczasową aurę zwiększającą obrażenia od błyskawic golema i jego sojuszników.

Rain of Arrows

Postać wypuszcza w powietrze wiele strzał, które po chwili lądują u celu.

Vitality

Uaktywnia aurę zapewniającą regenerację życia tobie oraz sojusznikom.


Stare Gry Frozen Games