Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Flesh Offering

Pochłania zwłoki, zapewniając tymczasowo zwiększając szybkość twoich sług. Pobliskie zwłoki są również pochłaniane, przedłużając czas trwania tej umiejętności.

Caustic Arrow

Wypuszcza strzałę, która zadaje trafionym przeciwnikom dodatkowe obrażenia od chaosu oraz tworzy toksyczny obłok. Wrogowie otrzymują obrażenia od chaosu, gdy znajdują się w obłoku.

Glacial Hammer

Atakuje wroga, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od zimna. Jeśli wróg jest zamrożony i ma mniej niż jedną trzcią życia, zostanie roztrzaskany przy użyciu tej umiejętności. Wymaga maczugi lub laski.


Stare Gry Frozen Games