Path of Exile

System generowania losowych poziomów

Na początku czerwca, podczas konferencji Auckland Game Developers programiści Jonathan Rogers i Rhys Abraham, reprezentujący grę Path of Exile,  zaprezentowali 23 minutowy filmik, podczas którego omawiali zasady działania systemu generacji losowych terenów. Dzięki niemu, odwiedzona ponownie lokacja będzie wyglądać inaczej niż za pierwszym razem. Filmik z prezentacją w języku angielskim możemy oglądnąć poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Power Siphon

Wystrzeliwuje z różdżki pocisk zadający zwiększone obrażenia. Jeśli cel zginie w wyniku trafienia lub wkrótce po nim, otrzymujesz ładunek mocy (Power Charge).

Burning Arrow

Wypuszcza strzałę, która zadaje obrażenia od ognia i ma zwiększoną szansę na podpalenie celu.

Ice Crash

Uderza w ziemię główną bronią, raniąc wrogów na obszarze trzema potężnymi falami. Każda następna fala jest szersza, ale zadaje mniej obrażeń. Wymaga miecza, maczugi, topora, laski lub nieuzbrojonej ręki. Nie działa z kamieniem Multistrike.


Stare Gry Frozen Games