Path of Exile

Room Editor

Screen tego tygodnia prezentuje narzędzie Room Editor. Program ten służy do tworzenia małych sekcji dla wstępnie zbudowanych poziomów, które później mogą zostać użyte w większych generowanych losowo obszarach. Poniższy obrazek ukazuje wstępnie zaprojektowaną sekcję dla poziomów więzienia. Obramowane na czerwono filary, oznaczają miejsce generowania się potworów, natomiast żółte filary oznaczają miejsca gdzie mogą zostać umieszczone skrzynie. Zewnętrzne poziomy (plenerowe), korzystają z innej techniki ich generowania, lecz mogą zawierać małe wstępnie zbudowane segmenty stworzone przy pomocy tego narzędzia tak jak Camp of Scavengers (Obóz Padlinożerców).

Path of Exile - Room Editor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Frenzy

Atakuje wroga i przyznaje ładunek furii (Frenzy Charge) w przypadku trafienia. Ładunki furii zwiększają szybkość ataku postaci.

Anger

Uaktywnia aurę, która dodaje obrażenia od ognia do twoich oraz sojuszniczych ataków.


Stare Gry Frozen Games