Path of Exile

Przyszłość ligi Harbinger

Twórcy gry zdecydowali już, co się stanie z zawartością ligi Harbinger po jej zakończeniu. Postanowiono, że na stałe zostanie Orb of Annulment. Reszta nowych sfer, włączając w to odłamki, nie zostanie dodana do tzw. core game. Spowoduje to, że nie będzie można już otrzymać unikatowej mapy Beachhead. Unikaty również nie zostaną dodane, lecz w dodatku 3.1.0 prawdopodobnie będzie można spotkać kluczowe właściwości unikatów The Flow Untethered and The Tempest’s Binding. Jeśli chodzi o samą ligę, to zostanie ona dodana jako właściwość dla map w maszynie Zany, jednak nastąpi to dopiero po lidze 3.1.0.

Oczywiście żadne z przedmiotów posiadanych przez graczy nie zostaną usunięte po wprowadzeniu powyższych zmian, a użycie pozostałych Harbinger’s Orbs na Standardzie wciąż może zmienić zwykłą mapę w Beachhead.

Pełną treść ogłoszenia (w j.ang) można zobaczyć tutaj.

Harbinger - orby

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

W 6 Akcie na obszarze Twilight Strand znajduje się unikalny zombie o imieniu Rhys of Abram. Jest to nawiązanie do jednego z pierwszych pracowników GGG, który nazywa sie Rhys Abraham. Podobno to nie był jego pomysł;)



Losowy Skill

Arctic Breath

Wystrzeliwuje pocisk w postaci zamrożonej czaszki, która pozostawia za sobą na ziemi lodowy ślad. Czaszka wybucha przy zderzeniu, zamrażając ziemię i zadając obrażenia na obszarze działania.

Puncture

Postać tnie wroga, wywołując u niego krwawienie. Krwawiący wróg stopniowo otrzymuje obrażenia, wielkość których zależy od uderzenia początkowego. Poruszający się wrogowie otrzymują więcej obrażeń. Wymaga łuku, sztyletu, szponów lub miecza.

Leap Slam

Postać doskakuje we wskazane miejsce, raniąc wrogów w miejscu wylądowania swoją główną bronią i odrzucając niektórych z nich.


Stare Gry Frozen Games