Path of Exile

Podsumowanie wydarzeń 2012 roku

Rok 2012 już za nami, poniżej zaprezentowałem najważniejsze wydarzenie związane z Path of Exile, które miały miejsca w minionym roku. Wydarzenia są opisane chronologicznie i opisane krótko i zwięźle żeby was zbytnio nie przemęczać.


Początek roku był dosyć spokojny, przez pierwsze dwa miesiące nie działo się zbyt wiele poza wypuszczeniem nowego patch 0.9.6 który min. wprowadził przerobione drzewko skilli pasywnych.

Najważniejszym wydarzeniem marca był niewątpliwie publiczny stress test weekendowy, trwający od 30 marca do 1 kwietnia w którym wzięło udział 46,911 kont.

W kwietniu po raz pierwszy uruchomiono opcję mikro-transakcji, które dotyczyły sprzedaży suport packów. W ciągu pierwszych sześciu dni ponad 13,000 fanów wykupiło zestawy wsparcia do gry Path of Exile za łączna sumę 200,000 USD.

Na początku maja ogłoszono szóstą klasę postaci – Shadow, który bazuje na atrybutach zręczności i inteligencji. Ponadto w dniach 11-13 maja miał miejsce drugi publiczny stress test w którym wzięło udział 55,000 kont.

W czerwcu jako pierwszy polski portal przeprowadziliśmy wywiad z Chrisem Wilsonem, głównym projektantem i producentem gry Path of Exle.  Chris zdradził nam, iż GGG ma dziesięcioletni plan na rozwój Path of Exile i min zaprezentował nam stary screen ukazujący wygląd gry w 2007 roku. Innym ważny wydarzeniem czerwca była pierwsza oficjalna prezentacja screenshotu z trzeciego aktu oraz muzyki z miasta występującego w akcie trzecim.

W lipcu miał miejsce trzeci Public Stress Test Weekend, który trwał w dniach 27-29 lipca.

Dziesiątego sierpnia obchodziliśmy pierwszą rocznicę trwania closed bety. Zaprezentowano również filmik jak gra zmieniała się od wersji 0.9,0 (od tej wersji rozpoczęły się zamknięte beta testy)

W dniach 15-17 września po raz czwarty odbył się publiczny Stress Test Weekend. Również opublikowano filmik na którym zaprezentowano głosy NPC z występujących w mieście aktu trzeciego

Na początku października zaprezentowano nowy wygląd płyty DVD z grą oraz CD z muzyka do Path of Exile.  PoE zostało zgłoszone  na festiwal gier niezależnych. „2013 Independent Games Festival”. Chris Wlson udzielił wywiadu dla serwisu kotaku.com w którym zaprezentowano mapę z trzeciego aktu oraz opis miasta Sarn. Innym ciekawym wydarzeniem października był wywiad serwisu games.on.net z Chrisem Wilsonem w którym Chris zdradził, że gra będzie podsiadać więcej aktów dodawanych mniej więcej co 9 miesięcy. Pod koniec października miał miejsce „Tydzień z Path of Exile w serwisie IncGamers.com” podczas jego trwania zaprezentowano min. obszary i potwory występujące trzecim akcie.

Na początku listopada zmieniony został wygląd oficjalnej strony Path of Exile na bardziej nowoczesny, co nie oznacza, że stary layout był zły. Na serwerze alpha wylądował patch 0,10,0, który zawierał Akt 3. Pod koniec listopada udostępniono plik graficzny zawierający pełny obraz drzewka umiejętności pasywnych o rozdzielczości 16135 x 15300 pikseli.

Najważniejsze wydarzenie grudnia było  oficjalnie ogłoszenie daty startu  Open Bety – 23 stycznia 2013 roku. Oprócz tego gra została nagrodzona podczas konkursu na najlepszą grę niezależną „IOTY 2012” organizowanym przez serwis IndieDB.com. Path of Exile  wygrało w kategorii “IOTY Players Choice Upcoming 2012” (najlepsza nadchodząca gra 2012 roku). Koniec grudnia to zakończenie konkursu na najlepszy Fan Art dotyczący gry.

Ponadto w minionym roku zorganizowaliśmy szereg konkursów w których wygrać można było kilkadziesiąt kluczy do zamkniętych testów PoE oraz zmieniliśmy wygląd naszego serwisu.

Tak oto mniej mniej więcej wyglądały najważniejsze wydarzenia związane z Path of Exile w 2012 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Cold Snap

Lodowe kryształy wynurzają się z ziemi we wskazanym miejscu, zamrażając i raniąc wrogów na swoim obszarze. Zużycie ładunku mocy (Power Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie.

Wild Strike

Uderza przeciwnika bronią do walki wręcz, zmieniając część obrażeń fizycznych w obrażenia od losowego zywiołu. Następnie, w zależności od wybranego żywiołu, wyzwala ognisty wybuch, falę chłodu lub łańcuch błyskawic.

Vitality

Uaktywnia aurę zapewniającą regenerację życia tobie oraz sojusznikom.


Stare Gry Frozen Games