Path of Exile

Path of Exile GDC 2013 – podsumowanie

W zeszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjechali do San Francisco na targi GDC. Była to pierwsza konferencja GDC na której pojawiło się studio GGG. Panowie z GGG szukali min. nawiązania relacji z partnerami wydawniczymi w południowo wschodniej Azji w celu promocji Path of Exile w tej części świata. Udzielono również wiele wywiadów i nawiązano rozmowy z innymi deweloperami. Na konferencji Chris miał okazję spotkać Jaya Wilsona z Blizzard, który był głównym projektantem Diablo 3 (zdjęcie po lewej) oraz panów z Runic Games (zdjęcie po prawej), którzy odpowiedzialni byli za Diablo 1 i Diablo 2. Na zdjęciu mamy kolejno od lewej Rhys Abraham, Erich Schaefer, Chris Wilson, Jonathan Rogers, Max Schaefer.

Chris Wilson and jay Wilson at GDC Chris Wilson (GGG) and Schaefers (Runic Game) at GDC

Poniżej możecie obejrzeć wywiad z Chrisem Wilsonem przeprowadzonym podczas GDC 2013 przez serwis mmoattack.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Kinetic Blast

Wystrzeliwuje z różdżki pocisk, który powoduje serię niewielkich eksplozji w miejscu, gdzie uderzy. Wszyscy wrogowie na ich obszarze otrzymują obrażenia.

Explosive Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która wkrótce wybucha. Trafienie wroga dodatkowymi strzałami opóźnia wybuch. Gdy wróg zginie lub dopali się lont, strzała wybuchnie, raniąc pobliskich wrogów. Obszar wybuchu jest proporcjonalny do ilości strzał.

Devouring Totem

Stawia totem pochłaniający pobliskie zwłoki. Jeśli jesteś zraniony, totem zniszczy zwłoki, by odzyskać ci pewną ilość życia i many.


Stare Gry Frozen Games