Path of Exile

Path of Exile GDC 2013 – podsumowanie

W zeszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjechali do San Francisco na targi GDC. Była to pierwsza konferencja GDC na której pojawiło się studio GGG. Panowie z GGG szukali min. nawiązania relacji z partnerami wydawniczymi w południowo wschodniej Azji w celu promocji Path of Exile w tej części świata. Udzielono również wiele wywiadów i nawiązano rozmowy z innymi deweloperami. Na konferencji Chris miał okazję spotkać Jaya Wilsona z Blizzard, który był głównym projektantem Diablo 3 (zdjęcie po lewej) oraz panów z Runic Games (zdjęcie po prawej), którzy odpowiedzialni byli za Diablo 1 i Diablo 2. Na zdjęciu mamy kolejno od lewej Rhys Abraham, Erich Schaefer, Chris Wilson, Jonathan Rogers, Max Schaefer.

Chris Wilson and jay Wilson at GDC Chris Wilson (GGG) and Schaefers (Runic Game) at GDC

Poniżej możecie obejrzeć wywiad z Chrisem Wilsonem przeprowadzonym podczas GDC 2013 przez serwis mmoattack.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Logo Path of Exile to jednocześnie najrzadsza sfera (orb), która może wypaść w grze - Mirror of Kalandra.



Losowy Skill

Frostbite

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na zimno i czyniąc bardziej podatnymi na zamrożenie.

Blast Rain

Wystrzeliwuje strzałę rozszczepiającą się w powietrzu na wiele pocisków, które następnie lądują na ziemi, wywołując salwę eksplozji. Wybuchy zawsze pokrywają się na danym obszarze.

Sunder

Postać uderza w ziemię swoją główną bronią, tworząc przed sobą pęknięcie w ziemi, króre rani wrogów na swoim obszarze. Dotknięci przez nie wrogowie uwalniają niewielką falę uderzeniową, która zadaje obrażenia wrogom wokół.


Stare Gry Frozen Games