Path of Exile

Path of Exile GDC 2013 – podsumowanie

W zeszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjechali do San Francisco na targi GDC. Była to pierwsza konferencja GDC na której pojawiło się studio GGG. Panowie z GGG szukali min. nawiązania relacji z partnerami wydawniczymi w południowo wschodniej Azji w celu promocji Path of Exile w tej części świata. Udzielono również wiele wywiadów i nawiązano rozmowy z innymi deweloperami. Na konferencji Chris miał okazję spotkać Jaya Wilsona z Blizzard, który był głównym projektantem Diablo 3 (zdjęcie po lewej) oraz panów z Runic Games (zdjęcie po prawej), którzy odpowiedzialni byli za Diablo 1 i Diablo 2. Na zdjęciu mamy kolejno od lewej Rhys Abraham, Erich Schaefer, Chris Wilson, Jonathan Rogers, Max Schaefer.

Chris Wilson and jay Wilson at GDC Chris Wilson (GGG) and Schaefers (Runic Game) at GDC

Poniżej możecie obejrzeć wywiad z Chrisem Wilsonem przeprowadzonym podczas GDC 2013 przez serwis mmoattack.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Czy wiesz, że:

Drewniana laska o nazwie Woodful Staff to wierna kopia prawdziwego przedmiotu, zakupionego za 5$ przez jednego z założycieli GGG.



Losowy Skill

Summon Raging Spirit

Przywołuje krótkotrwałą płomienną czaszkę, która szarżuje na wrogów. Wrogowie nie będą bezpośrednio atakować tych duchów i mogą przez nie przechodzić.

Mirror Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która przywołuje klon postaci w miejscu, w którym wyląduje. Klon używa łuku i kołczanu postaci.

Molten Strike

Zadaje celowi obrażenia fizyczne i od ognia. Przy zamachnięciu się bronią, wylatują z niej kule roztopionej magmy, które spadają na ziemię i wybuchają, raniąc wrogów na obszarze.


Stare Gry Frozen Games