Path of Exile

Path of Exile GDC 2013 – podsumowanie

W zeszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjechali do San Francisco na targi GDC. Była to pierwsza konferencja GDC na której pojawiło się studio GGG. Panowie z GGG szukali min. nawiązania relacji z partnerami wydawniczymi w południowo wschodniej Azji w celu promocji Path of Exile w tej części świata. Udzielono również wiele wywiadów i nawiązano rozmowy z innymi deweloperami. Na konferencji Chris miał okazję spotkać Jaya Wilsona z Blizzard, który był głównym projektantem Diablo 3 (zdjęcie po lewej) oraz panów z Runic Games (zdjęcie po prawej), którzy odpowiedzialni byli za Diablo 1 i Diablo 2. Na zdjęciu mamy kolejno od lewej Rhys Abraham, Erich Schaefer, Chris Wilson, Jonathan Rogers, Max Schaefer.

Chris Wilson and jay Wilson at GDC Chris Wilson (GGG) and Schaefers (Runic Game) at GDC

Poniżej możecie obejrzeć wywiad z Chrisem Wilsonem przeprowadzonym podczas GDC 2013 przez serwis mmoattack.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Assassin's Mark

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, czyniąc ich bardziej podatnymi na uderzenia krytyczne. Zabicie przeklętego wroga odnawia życie i manę, a także daje szansę na otrzymanie ładunku mocy (Power Charge).

Fire Trap

Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.

Enduring Cry

Postać wydaje okrzyk i otrzymuje ładunki wytrzymałości (Endurance Charges), których ilość zależy od ilości wrogów wokół. Otrzymuje także regenerację życia, jeśli wokół znajdują się jacykolwiek wrogowie oraz prowokuje ich do ataku. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games