Path of Exile

Path of Exile GDC 2013 – podsumowanie

W zeszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjechali do San Francisco na targi GDC. Była to pierwsza konferencja GDC na której pojawiło się studio GGG. Panowie z GGG szukali min. nawiązania relacji z partnerami wydawniczymi w południowo wschodniej Azji w celu promocji Path of Exile w tej części świata. Udzielono również wiele wywiadów i nawiązano rozmowy z innymi deweloperami. Na konferencji Chris miał okazję spotkać Jaya Wilsona z Blizzard, który był głównym projektantem Diablo 3 (zdjęcie po lewej) oraz panów z Runic Games (zdjęcie po prawej), którzy odpowiedzialni byli za Diablo 1 i Diablo 2. Na zdjęciu mamy kolejno od lewej Rhys Abraham, Erich Schaefer, Chris Wilson, Jonathan Rogers, Max Schaefer.

Chris Wilson and jay Wilson at GDC Chris Wilson (GGG) and Schaefers (Runic Game) at GDC

Poniżej możecie obejrzeć wywiad z Chrisem Wilsonem przeprowadzonym podczas GDC 2013 przez serwis mmoattack.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Imię unikalnego potwora, którego można spotkać w więzieniu - Chatters - to nazwa pralni, która znajdowała sie w pobliżu pierwszego biura GGG.



Losowy Skill

Freezing Pulse

Tworzy zanikający pocisk, który może zamrozić wrogów, przez których przechodzi. Obrażenia pocisku oraz szansa na zamrożenie zmniejszają się wraz z jego zanikaniem.

Barrage

Po chwili przygotowania postać wystrzeliwuje serię pocisków za pomocą broni do walki na dystans. Ataki mają niewielki losowy rozrzut. Wymaga łuku lub różdżki.

Animate Guardian

Ożywia broń do walki wręcz lub element uzbrojenia, dołączając je do niewidzialnego Strażnika, który walczy po twojej stronie. Ożywienie większej ilości przedmiotów dołącza je do tego samego Strażnika. Działa tylko ze zidentyfikowanymi przedmiotami.


Stare Gry Frozen Games