Path of Exile

Path of Exile GDC 2013 – podsumowanie

W zeszłym tygodniu Chris, Jonathan, oraz Erik wyjechali do San Francisco na targi GDC. Była to pierwsza konferencja GDC na której pojawiło się studio GGG. Panowie z GGG szukali min. nawiązania relacji z partnerami wydawniczymi w południowo wschodniej Azji w celu promocji Path of Exile w tej części świata. Udzielono również wiele wywiadów i nawiązano rozmowy z innymi deweloperami. Na konferencji Chris miał okazję spotkać Jaya Wilsona z Blizzard, który był głównym projektantem Diablo 3 (zdjęcie po lewej) oraz panów z Runic Games (zdjęcie po prawej), którzy odpowiedzialni byli za Diablo 1 i Diablo 2. Na zdjęciu mamy kolejno od lewej Rhys Abraham, Erich Schaefer, Chris Wilson, Jonathan Rogers, Max Schaefer.

Chris Wilson and jay Wilson at GDC Chris Wilson (GGG) and Schaefers (Runic Game) at GDC

Poniżej możecie obejrzeć wywiad z Chrisem Wilsonem przeprowadzonym podczas GDC 2013 przez serwis mmoattack.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Vulnerability

Przeklina wrogów na wskazanym obszarze, powodując że wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia fizyczne oraz obrażenia stopniowe .

Bear Trap

Rzuca pułapkę, która rani i unieruchamia pojedynczego wroga.

Decoy Totem

Stawia totem, który wabi wrogów i prowokuje, by go atakowali.


Stare Gry Frozen Games