Path of Exile

Path of Exile – Akt 3 – prezentacja

W serwisie kotaku.com pojawił się artykuł w którym opublikowano pierwsze szczegóły dotyczące trzeciego aktu w Path of Exile oraz fragmenty wywiadu z Chrisem Wilsonem dotyczącym w dużej mierze historii projektu. Poniżej zamieszczam pełny opis aktu 3 dostarczony przez zespół Grinding Gear Games:

Map of Sarn - Path of Exile
Mapa Aktu 3 – miasto Sarn

Stoisz na skraju Sarn zrujnowanej stolicy Wiecznego Imperium. Teraz już nie tak wieczne. Jego obywatele odeszli, zabrani w równym stopniu przez śmierć jak i nieumarłych. Miasto w którym drobni handlarze przekrzykiwali się swoimi ofertami, damy przeglądały jedwabne wyroby a zakochani spacerowali trzymając się za ręce – wszystko pochłonęły potwory z najgorszych koszmarów. Bestie zrodzone z całkowitego zepsucia. Niespokojna śmierć, gorycz i zabójstwo. Przeklęte miasto bolesnych obietnic i nadprzyrodzonych zagrożeń

Jesteś wygnańcem. Za twoje zbrodnie zesłano cię na Wraeclast i skazano żyć na ziemi przeklętych. Ale Wraeclast nie zawsze takie było. Niegdyś było to imperium zamieszkiwane przez dziesięć milionów mieszkańców. Piękny i bogaty kontynent, który rozwijał się przez ponad tysiąc lat.

Jednak coś się wydarzyło – kataklizm. Deprawacja przechodząca ludzkie pojęcie. Jednego wieczoru Wraeclast pogrążyło się we śnie, by nie wstać następnego ranka. Ten sen przemienił się w bezustanny koszmar, który w ciągu tych najmroczniejszych godzin uczynił je swym niewolnikiem.

Czy to jako Duelist, Templar, Witch, Marauder, Ranger lub Shadow twoim celem jest wyrżnąć sobie drogę przez place, stragany, czy opuszczone domy tej nekropolii…

…dla odpowiedzi na pytanie.

Co zniszczyło Wraeclast?

Nie jesteś jedynym, którego to ciekawi. Inni również badają wynaturzoną stolicę Wiecznego Imperium. Ebony Legion wypłyną z Oriath by przeszukać sekrety Sarn… chciwe kanalie żerujące na padlinie. Generał Gravicius plądruje grobowce by zyskać bogactwo i władzę.

Pobożność Theopolis zagarnia zepsucie niczym kochankę przy wezgłowiu. Jej urocze oblicze skrywa potworności ponad wszelkie wyobrażenie.

Czy wszyscy i wszystko w Sarn musi zostać zgładzone lub okaleczone nie do rozpoznania? Poza kilkoma wyjątkami…

Jako towarzysz wygnania, Hargan powie Ci: „Witamy w brudnym, starym Sarn, stolicy możliwości. Okazji do zrobienia czegoś ze sobą, lub okazji otrzymania bardzo niechlujnej śmierci.”

Akt 3 powiększy zawartość PoE o polowe i zostanie wprowadzony do gry w grudniu wraz z nadejściem open bety. Czyli mamy już odpowiedz kiedy open beta zostanie wprowadzona. Poniżej umieszczam jeszcze dodatkowe grafiki w wysokiej rozdzielczości.

Solaris Temple
Solaris Temple

Path of Exile - Town act 3
Miasto w Akcie 3

Maramora
Maramora – nowa postać w Akcie 3

Po więcej zapraszam na stronę:
http://kotaku.com/5951831/diablo-meets-final-fantasy-vii-in-this-ambitious-action+rpg

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Czy wiesz, że:

Początkowo na unikalnej tarczy Lioneye's Remorse znajdował się orzeł polskich Wojsk Lądowych. Później wygląd tarczy został zmieniony



Losowy Skill

Scorching Ray

Wyzwala promień ognia osmalający wrogów, których dotknie i obniżający ich odporność na ogień. Im dłużej znajdują się pod jego wpływem, tym większe obrażenia otrzymują. Pozostawanie w promieniu wzmaga spalanie, dodając część obrażeń od promienia etapami. Wrogowie, którzy wydostaną się spod promienia będa płonąć przez jakiś czas. Szybkość rzucania czarów wpływa na szybkość obracania promienia.

Fire Trap

Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.

Abyssal Cry

Wydaje okrzyk, spowalniając wrogów i powodując, że wybuchają przy śmierci. Im więcej wrogów znajduje się w pobliżu, tym silniejszy efekt spowolnienia. Dzieli czas odnowienia z innymi okrzykami.


Stare Gry Frozen Games